het goedemorgen top...

Meldingen
Alles wissen

het goedemorgen topic

1,792 Berichten
32 Gebruikers
2 Reactions
4,294 Bekeken
(@greenbird)
Noble Member

Een slimme meid dus, met Lupo ook alles goed Question Mr. Green

Geplaatst : 28 november 2012 15:46
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Lupaaaaaa!!! LoL Niet Lupo xD

Ja zeker alles goed met Lupa! Ik logeer nu bij m'n tante omdat ik een dagje met haar mee ging lopen om te kijken of ik psychologie leuk vind... Dus ik kon lekker even naar m'n Loepje. Mr. Green
Ze is zo'n schatje! Ze is echt weer helemaal happy nu het weer koud wordt... Grin

Geplaatst : 28 november 2012 20:38
(@greenbird)
Noble Member

Sorry Lupa.
Mr. Green

Geplaatst : 28 november 2012 22:40
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Gisteren nog een fantastische rit gemaakt door het bos zag er op de heide ook mooi uit met wegtrekkende mist om 10.00 en op de provinciale weg van Amsterdam naar Hilversum zag ik 2 ooievaars zitten boven de weg op lantaarnpalen (dacht dat die beesten elders overwinteren). Mr. Green
FF 110 km gemaakt met zomerhandschoenen en zonder handvatverwarming aan Mr. Green
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 29 november 2012 13:41
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Goeiemoggel,

Vanochtend 2 uur (!!!) in de wachtkamer bij de huisarts gezeten, daarna recept voor de ziekte van Lyme opgehaald en bloed laten prikken. Nu moet ik de komende twee weken tweemaal daags shitty pillen opgelost in water slikken. Jek!
Blijf de rest van de dag thuis. Mr. Green

Geplaatst : 30 november 2012 13:59
(@kawasjakie)
Noble Member

das niet zo mooi... Teken-beet opgelopen? kan toch bijna niet in de winter 😕

Geplaatst : 30 november 2012 14:52
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Tja, ik denk dat ik dat heb opgelopen tijdens backpacken, een maand of 2-3 terug.. Ben toen naar Belgie gewandeld, dwars door een bos heen, en ik denk dat het toen is gebeurd. Had daarna een zwart korstje (dacht ik toen), die ik van mijn been heb gekrabd, maar dat was dus een teek. 😕 Toen ontstond er een rode cirkel en nu is m'n hele been rood. xD Een paar weken terug had ik ook last van vermoeidheid (sliep de hele dag en was zelfs dan nog heel moe), duizeligheid (ik ben sowieso een zwak geval maar ik kon niet normaal van een bank opstaan en viel ook flauw), koude rillingen (ik droeg thuis een muts en een sjaal :lol:), hoofdpijn, en hartkloppingen. Naar de huisarts geweest, bloed laten prikken, hartfilmpje laten maken, en het enige wat mis was, was een te lage bloeddruk. xD Wist toen ook niet dat die plek op m'n been er iets mee te maken had (ik zit wel vaker onder de blauwe plekken zonder dat ik weet waar dat door komt). Een vriend op school vroeg toen al; 'Heb je geen ziekte van Lyme?' Maar daar was ik toen niet echt op ingegaan...
Maar het is dus Lyme. 😐 Ben aan de ene kant wel blij dat er tenminste een oorzaak is: ik was al bang dat ik gewoon hysterisch was. LoL

Geplaatst : 30 november 2012 15:03
(@kawasjakie)
Noble Member

nou nou... Heel veel beterschap! Hopelijk helpen die pillen snel, want dit is ook geen pretje!

Geplaatst : 30 november 2012 15:27
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Dankjewel!! 😀

Geplaatst : 30 november 2012 15:32
(@greenbird)
Noble Member

Beterschap Wieke.
Mr. Green

Geplaatst : 30 november 2012 22:42
(@oemoemenoe)
Noble Member

Ja beterschap Mieke... :ugeek:

Geplaatst : 30 november 2012 23:16
(@bijzonder-mooie-wielen)
Prominent Member

Beterschap Wieke en wees blij dat je alleen maar pillen moet slikken een buurvrouw van mij heeft er 1 jaar in een rolstoel gezeten door een tekenbeet. Evil
Volgende keer gewoon terugbijten Mr. Green Twisted
Danny 😉 LoL

Geplaatst : 1 december 2012 08:25
(@greenbird)
Noble Member

@Oemoemenoe wrote:

Ja beterschap Mieke... :ugeek:

Wieke heet dat meisje LoL
Geen Mieke Telkamp dus LoL Mr. Green

Geplaatst : 1 december 2012 21:37
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

Dankjullie! Grin

Enne.. Ik ben zo vaak Mieke, Lieke en Dieke genoemd dat ik op alles reageer waar een soort van ie-klank in zit. LoL
Wie is Mieke Telkamp?? Ik ben te lui om t te googlen Mr. Green

Geplaatst : 1 december 2012 22:05
(@punkprincesswieke)
Honorable Member

... Ik ben zelfs een heel jaar 'Carmen' genoemd door een techniekleraar.. Heb 'm een half jaar verbeterd tot ik het opgaf en gewoon reageerde als 'ie 'Carmen' riep. Roll LoL

Geplaatst : 1 december 2012 22:10
Pagina 47 / 120
Deel: