Ja hoor,die heb ik niet alleen een trio oude Japjes[attachment=0:1g3r0z7z]2 japjes.JPG[/attachment:1g3r0z7z]
mogge , fijn weekend lui
Nou, euh, was alweer op tijd terug hoor, telkens schakelen van 2 naar 3, van 3 naar 2, van 2 naar 1, allemaal 30 km dorpjes, kreeg er kramp van in mijn heupen.
Zaterdag, over 2 weken, maar eens meerijden met die caferacergassies in Ruinerwold, hoop dat daar wat meer tempo in zit.
Enne: het was koud....................................................
25 mei t/m 27 mei 2012
Road Rocket Caferacer Club.
De RRC heeft dit Pinksterweekend weer uitgekozen voor hun 14-jarig
jubileumsfeest.
Vrijdag vanaf 16u aankomst bij Cafe de Kastelein, Dijkhuizen 8a te
Ruinerwold met 's avonds een RnR band.
Zaterdag ontbijt vanaf 10u waarna er om ca.13u gestart wordt met een Burn
Up door het Drentse land. 'S avonds BBQ en Rock 'n Roll.
Zondags weer ontbijt bij 'de Kastelein' en 's middags een z.g. dobbelsteen
rit.
Overnachting mogelijk op Camping de Kalverhoek
Goede vakantie Tom 😀
Goeiemorgen!
En we mogen hier weer tot 16:15 naar school hoor. 😕
Heeft er iemand hier gisteren ook Sociaal Vermijder Zoekt Vrouw gekeken? Ik vond van alle boeren de vrouw en de homo nog wel het leukst...
Alvast voor morgen, "morgen".
Wat is het hier dood zeg... xD
Goeienavond!!
ook een goeie avond!
Nou ben weer aan het werk hoor was 4 dagen vrij die ik goed benut heb 😎
Dinsdag de motor naar de garage voor een grote beurt + nieuwe banden + remblokken achter
Mocht weer ff 850 euro aftikken
Kreeg nog bijna een schop voor mijn Kl...n van de monteur want achter remde ik al staal op staal
En dat de banden echt aan vernieuwing toe waren hebben diegene die in Groningen waren gezien
Nu ff 6 dagen werken en dan 14 dagen vrij 😎 😛
Danny 😉
Goeiemorgen!
Vanadaag maar 4 uurtjes school en vanavond een nieuw gitaartje ophalen. ^^
Mochten jullie toevallig RTL Ontbijtnieuws kijken: die school, Roncalli Scholengemeenschap in Bergen op Zoom, waar de examens Aardrijkskunde opnieuw gemaakt moeten, is mijn school. We staan er landelijk weer goed op.... 😕
Ook een goedemorgen,
zo meteen even op de motor genietend van het weer de boodschappen doen.
Zit nog even te denken wat ik qua broek ga doen, ding is toch best wel warm xD
tja , vandaag olie en filter doen van de Ford /
voor de rest beetje trainen in de gym
Ik rijd zomers met een " gewone " leren broek voor de kortere ritten en bij slecht weer en lange snelwegritten of s`winters rijd ik met een dikke Rukka broek. 😮
Ik heb ook een leren jas voor zomers waar een doorwaaisysteem in zit wat perfect werkt .......... als ik ga staan want ik heb een volle kuip op mijn motor.
Danny 😉
@Bijzonder Mooie Wielen wrote:
Ik rijd zomers met een " gewone " leren broek voor de kortere ritten en bij slecht weer en lange snelwegritten of s`winters rijd ik met een dikke Rukka broek. 😮
Ik heb ook een leren jas voor zomers waar een doorwaaisysteem in zit wat perfect werkt .......... als ik ga staan want ik heb een volle kuip op mijn motor.
Danny 😉![]()
Heb alleen binnen door gereden, dijkjes en oude wegjes, dus rustig 40 - 60.
Wel gewoon rijlaarzen, met spijkerbroek.
Wel mijn standaard rijjas, maar dan los op 1 knopje na.
Dunne leren handschoenen erbij en het is heerlijk rijden.
Nou Wieke het RTL ochtendnieuws heb ik niet gezien maar er staat wel iets over in de Metro :ugeek:
Wie neemt er nu ook een Bos atlas mee naar het examen als je navigatie op je telefoon hebt
Danny 😉