het goedemorgen top...
 
Meldingen
Alles wissen

het goedemorgen topic

1,792 Berichten
32 Gebruikers
2 Vind-ik-leuks
4,294 Bekeken
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

 Ha! Ik heb geknipt en geplakt...  ...  ... ?

Zal iemand een topic maken waar iedereen alle gezichtjes en leuk getekende hints post, dan kan je dat bij de Favorieten of Bladwijzers zetten en kan je keuze hebben uit meer dan we er ooit gezien hebben. 2:|

 
Geplaatst : 20 februari 2017 21:03
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

Dat kan natuurlijk ook 🙂 maar gewoon een lijst met icoontjes is toch ook wel mogelijk voor ons digibeten?

 
Geplaatst : 20 februari 2017 21:53
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

 
Geplaatst : 20 februari 2017 23:22
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Shopping CartShopping CartShopping CartShopping CartShopping CartShopping CartShopping Cart

 
Geplaatst : 21 februari 2017 00:05
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Shopping Cart

         Thinking Face

 

Smiling Face With Sunglasses Emoji van bekende websites en communicatie apparatuur kunnen met een rechtse muisklik gekopieerd worden van emojipedia De gewenste en bij ons bekende stijl staat daar vast en zeker bij. De lijst van apparaten staat onderaan.

Ga je op de Home pagina aan de rechterkant naar Categorieën dan kan je kiezen uit bepaalde gezichtsuitdrukking en daar de hele lijst zien. Klik je bij "lachen met open mond" verder, op bijvoorbeeld Samsung, dan zie je de smiley van de Galaxy Note 7 en de smiley die van de Galaxy 4 bekend is, zoals hier onder;

Smiling Face With Open Mouth & Closed Eyes on Samsung en Smiling Face With Open Mouth & Closed Eyes on Samsung

Zo heb je steeds een emoji die bij jou tekst past.

Verder hoef je met de afmeting geen genoegen te nemen. Klik op de in de editor geplaatste emoticon Smiling Face With Open Mouth & Closed Eyes on Samsung en versleep een hoek tot dat die zo groot of bescheiden Smiling Face With Open Mouth & Closed Eyes on Samsung is als je had gewenst en misschien zodat de smiley Smiling Face With Open Mouth & Closed Eyes on Samsung nog mooi tussen de tekst past. zoals hier met 17 X17 afmeting. Nadeel is wel de witte achtergrond.

 
Geplaatst : 21 februari 2017 01:00
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

Waa! Allemaal baarden?Hou nie van al dat haar?

 
Geplaatst : 21 februari 2017 16:47
(@bieemwoe)
Berichten: 217
Estimable Member
 

Watskebeurt? ?

 
Geplaatst : 21 februari 2017 23:31
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Goedemorgen. Zit dat nummerbord nou zo scheef of komt het door m'n verrekijker?        

      https://c.fastcompany.net/multisite_files/fastcompany/imagecache/inline-large/inline/2017/02/3068157-inline-11g-inside-the-office-of-kim-kardashian-wests-personal-emoji-designer.gif

 
Geplaatst : 22 februari 2017 08:40
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

dat nummerbord zit nét over de grens van 45° 😉

 

 
Geplaatst : 22 februari 2017 17:13
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

dat nummerbord zit nét over de grens van 45° 😉

 

 
Geplaatst : 22 februari 2017 17:13
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 
Geplaatst door: bieemwoe

 

Watskebeurt? ?

   forum update?

 
Geplaatst : 22 februari 2017 17:15
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 
Geplaatst door: bieemwoe

 

Watskebeurt? ?

   forum update?

 
Geplaatst : 22 februari 2017 17:15
(@iemand)
Berichten: 492
Honorable Member
 

Goedemorgen en een Prettig Weekend.

Afgelopen week heb ik een rugbeschermer gekocht bij Aldi Outlet. Niet de supermarkt maar winkels met alleen goederen. Van 25 voor Euro 15. Dat scheelde nogal met die in de motorwinkel. Het zit in een elastisch hesje en is van het harde en dus druk verdelende materiaal maar neemt horizontaal en verticaal, langzaam maar zeker, wel goed de vorm van je rug aan. Deze heeft geen band met velcro om het middel zoals de rugbeschermer van Lidl (ongeveer Euro 30).

 
Geplaatst : 12 maart 2017 06:54
(@bijzonder-mooie-wielen)
Berichten: 752
Prominent Member
 

Nou om in te loggen is nog al wat nadat ik na de verandering steeds niet binnenkwam eerst opgescheept met een verschrikkelijk wachtwoord en nu ook nog rekensommetjes maken.

Helaas dit fraaie weekeinde werk ik , dus jammer genoeg niet rijden ik hoop dat volgend weekeinde ook zo wordt kan ik ff na het rijden bij het motor wasstraat de laatste resten winterbagger wegspuiten en de motor een lentepoetsbeurt geven.

Danny

 
Geplaatst : 12 maart 2017 16:17
(@kawasjakie)
Berichten: 2119
Noble Member
 

Leuk je hier weer tegen te komen Danny, ik heb al meer klachten gehoord over het onmogelijk terug online komen op het vernieuwde forum. Slechte zaak...

Werk ze nog en succes met poetsen!

 

 
Geplaatst : 12 maart 2017 18:33
Pagina 119 / 120
Deel: