Leuke binnenwegen zijn er wel te vinden.
Wiltz,Vianden, Echternach.
Het is hier weer oorverdovend stil of zijn jullie al weer bezig om alle levenssappen uit de motor te laten lopen voor de winterstalling
En Wieke lukt het al weer met de bochten?
Heb je wel eens overwogen om een VRO bochtentraining te doen in Lelystad :ugeek:
Danny 😉
He Danny! Ik loop hier nog wel wat rond hoor! Wel heel zachtjes om niemand wakker te maken
Aha je loopt op je sloffen
Danny 😉
Ja, nu hebben jullie mij wakker gemaakt 🙁
En ik sliep net zo lekker
Sorry GreenBird... Maar je bent toch nog niet aan je winterslaap begonnen?
Morgen vrij, én zeven zonnen op de weersverwachting! Ik denk dat ik die ouwe Honda nog eens start! 😎
Ja helaas moet ik werken maar ik ben vrijdag/Zaterdag/Zondag/Maandag weer vrij dus ik hoop dat het nog ff zo blijft.
Danny 😉
Nee hoor, de Soes wordt zeker deze maand nog wel uitgelaten
Mag wel hopen dat de wind uit een zuidelijke richting gaat waaien ,vind het niet prettig nu
Zeker! Was behoorlijk frisjes vanmorgen 😮
As zondag 16 okt schijnt het waarempel weer rond de 18 graden te worden 😛 dus dat word sturen
Lekker
Burn some rubber!
Afgelopen woensdag met een plotseling opgekomen soort pees of slijmbeursontsteking aan de linker ellenboog
de motor , volgens lang geleden gemaakte afspraak (ze hebben het druk) naar de garage gereden voor een grote beurt remblokjes en nieuwe accu.
Ook had ik al enige tijd dat mijn contakt aan ging zonder sleutel als ik mijn stuur recht deed 😮
Bleken er 5 draden al bijna doorgeschuurd te zijn
Danny 😉
Vrijdagmiddag mooie rit gemaakt rondom Dalfsen,heino,Deventer, en in m,n raceoverall echt compleet zeiknat geregend...toch was het lekker om weer eens een middag zomaar ff te gaan rijden
Zo vanaf morgen 4 dagen vrij en het weer blijft goed dus morgen ff een ritje door het bos bij Lage Vuursche maken
En zaterdag of zondag wil ik naar Nijkerk voor de Scandinavië XL beurs daar moet ook een leuk binnendoor ritje van te maken zijn 😎
Danny 😉