Spijt dat ik deze verkocht heb ivm huisverbouwing 😐
aiii, dat is zeker spijtig, want zag er mooi uit en veelbelovend uit. jammer dat je die Suzi niet hebt kunnen afmaken, want eentje met spaakwielen en kickstarter is helemaal geweldig.
tja, Bieemwoe, soms moet je keuzes maken en dat doet achteraf pijn. jammer dat je deze Suzi weg moest doen
Mooie fietsen! Heerlijke nostalgie..
Ja dat zijn (waren) zeker mooie motoren uit die tijd en nog met kickstarter (die mis ik nog steeds)
Maar Groene vogel wat is dat nu s`winters te koud om te rijden en zomers te warm
Dan blijft er niet veel over
Nu ff 6 dagen werken en dan vakantie tot 01 September 😮
Danny 😉
Ja Danny, en in de herfst is het te nat of het waait te hard
Fijne vakantie.
Voor iedereen trouwens.
Jij ook een goeie vakantie GreenBird!
Naar Texel zeker?
Dankje Sjakie, jazeker naar Texel.
Alvast een goeie vakantie GreenBird!
Ik had plannen voor Luxemburg vandaag, maar het weer in die hoek viel nogal tegen dus een 'no-go'
Wat heeft een schijter als ik ook aan de mooiste bochtige wegen als er water op ligt
't Zal voor een andere keer zijn
@KawaSjakie wrote:
Alvast een goeie vakantie GreenBird!
Ik had plannen voor Luxemburg vandaag, maar het weer in die hoek viel nogal tegen dus een 'no-go'
Wat heeft een schijter als ik ook aan de mooiste bochtige wegen als er water op ligt
't Zal voor een andere keer zijn![]()
Dank je Sjakie, ben pas vandaag weer op forum.
Ja, een mooie vakantie gehad op Texel, prima weer.
Volgende week maar weer eens de Soes uit laten.
![]()
Zo na 2 weken Zweden en 3 weken tuinhuis weer aan het werk en dus ook weer online
Danny 😉
Welkom terug Danny!
Goeie vakantie gehad? 5 weken vakantie gehad? Dat zal wel even wennen zijn
Werkze! Ik mag maandag weer 😮
[attachment=0:1vgtig2n]WP_20160815_11_33_01_Pro.jpg[/attachment:1vgtig2n]
Even rondje Luxemburg, nog nooit gedaan met de motor maar goed bevallen daar. Mooie wegen maar minder spectaculair als de Ardennen vond ik. Veel bochten(échte haarspelden)waar je met 30-40km/h doorheen moest. Ik heb ze toch liever aan wat hogere snelheid
Maar misschien moet ik de leuke wegen nog een beetje zoeken daar, ook geen verkeerde bezigheid
Heb je weer mooi gedaan Sjakie.
Ik denk dat er in Luxemburg ook wel mooie
routes te rijden zijn.
Het was ook zeer fraai weer voor zo`n mooie rit 😎 En in Luxemburg zijn de sigaretten en de benzine lekker goedkoop
Vanaf morgen weer 4 dagen vrij ik hoop ook dat ik nog ff een leuk ritje kan maken
Danny 😉
Er wordt best redelijk weer voorspeld Danny, dus dat moet wel lukken denk ik! Alvast veel plezier!
@Greenbird: Moet daar de weg nog een beetje leren kennen, zit al wat te struinen op de kaart