Ook namens mij iedereen een heel gelukkig, gezond
en veilig 2016 gewenst.
Zo gisteren weer ff met kleine omweg op de motor naar moeders gereden
Was lekker fris en de mist viel erg mee maar de accu is weer lekker opgeladen :ugeek:
En Wieke les je nog stug door of ligt dat ff stil nu :geek: :geek:
Danny 😉
wel koud hoor 😮
Natuurlijk les ik stug door! Af en toe de handjes opwarmen aan t motorblok, verder is t goed te doen 😉
Woensdag heb ik mijn voertuigbeheersingsexamen, en natuurlijk zit deze faalangstige zenuwpees daar nu al ovet te stressen. De snelle oefeningen en remoefeningen gaan me wel goed af (behalve dat ik moet opletten dat ik echt 50 rijd en niet harder), maar bij het lopend parkeren laat ik de motor bijna uit mn handen vallen (zwaar ding!) en ik vind de langzame oefeningen lastig.
Ja de langzame slalom is lastig om te doen duurt ff voor je de juiste handelingen met koppeling/gas en rem te pakken hebt.
Ik hield meestal het gas op een stand vast en met de koppeling en achterrem spelend stuurde ik om de kegeltjes heen :ugeek:
Zolang je je motor rechtop houd kun je de zwaarste motoren alle kanten op duwen/trekken , maar laat ze niet scheef hangen want als je het dode punt bereikt dan houd je hem niet meer
Dus ga altijd dicht tegen de motor staan aan de kant waar je hem naartoe laat hellen dan kan hij nooit dat dode punt bereiken :ugeek:
Veel suc6 Danny 😉
Wat een tips allemaal!
Nou ik heb het voor elkaar hoor... Tijdens het examen van mijn motor gevallen, en tòch geslaagd!
HARTELIJK GEFELICITEERD 😛
Dus de Theorie en de voertuigbeheersing zit er op
Dan ben je er al voor 80 % want het afrijden op straat is het makkelijkste 😎
Laat goed zien dat je in de spiegels kijkt en ook bij het optrekken en bij kruispunten zijstraten etc goed naar links en rechts kijken :ugeek:
En uiteraard op je snelheid letten
Danny 😉
Gefeliciteerd meid, ik sluit me volledig bij Danny aan.
En tijdens het examen overdreven over je schouders kijken.
Ziet de examinator dat je alles goed in de gaten houdt.
SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefiliciteerd Princess!
Wanneer moet je afrijden?
Danku danku!
Volgende week donderdag moet ik afrijden... En uiteraard ben ik daar nu al weer zenuwachtig voor.
Niet zenuwachtig zijn, is nergens voor nodig.
Het gaat je zeker lukken.
SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als jouw instructeur je laat afrijden denkt hij/zij dat je het kan en hoef je niet nerveus te zijn.
Gewoon goed kijken , op tijd richting aangeven etc etc JE KAN HET :ugeek:
Veel suc6 ik zal voor je duimen
Danny 😉
Hey jongens, ik ben een rasneuroot! Zo gaan die dingen nu eenmaal.
Jullie hadden me wel even mogen waarschuwen dat het verschrikkelijk eng is om op de snelweg te rijden! Ik durf maar net de 120 aan te tikken en dan ben ik volledig in paniek omdat ik de wind aan me voel sleuren. Zaterdagochtend om 8:00 een lesje "140 rijden op de snelweg", maar ik weet nu al dat ik geen snelheidsmonster ga worden.
Heeft iemand toevallig een leuk adresje voor een oud choppertje <35 kw, voor een OK prijsje?
...of iemand die valbeugels monteert op oude choppertjes...
Life starts at 250km/h!
Maar nee, snelweg is makkelijk als je snel ergens (ver) naar toe moet, verder is het ook niet mijn favoriet.
Veel plezier morgen!
Hahahahahaha Wieke je laat me wel lachen hoor
Je rijd nu waarschijnlijk op een naakte fiets zonder windbescherming
Als je straks zelf een motor uitzoekt neem er dan een met wat windbescherming en je angst zal echt wel afnemen hoor
Danny 😉