koop liever een fles Whisky de rest is weggegooid geld.
Die fles komt er toch wel hoor
En ik weet dat de kans bij zo`n lot is eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg klein
Maar niet schieten is altijd mis :ugeek:
Danny 😉
@Bijzonder Mooie Wielen wrote:
Koop een eindejaarslot misschien win je 1 van die 250 Mini`s voor je vader
Danny 😉![]()
Mijn vader is 2m10. Wil je die werkelijk in een mini proppen?
.... Ik zou zelf wel een minitje willen hebben ....Ik had vandaag mijn tweede 'echte' motorrijles na dat proeflesje... En ik heb een half uur op de weg mogen rijden.
Suuuupergaaf!
![]()
Nou Wieke van de nieuwe Mini`s weet ik het niet maar de oude Mini`s uit de jaren 70/80 waren juist uiterst geschikt voor lange mensen :ugeek:
En nu al de weg op met de motor pas maar op want het is behoorlijk verslavend
Straks hoor je ook bij de club mensen die weten waarom een hond altijd zijn kop uit het autoraam wil steken
Ga lekker door met lessen en houd de glimmende kant boven en het rubber beneden
Danny 😉
Goedemiddag heren,
Ik ben vandaag van de motor afgeflikkerd.
Met een les-fiets geen probleem
Opstappen en nog een keer proberen, maar dan erop blijven zitten! Je hebt nog steeds prima weer om te lessen!
Ik moest afrijden met lichte vorst, een paar eeuwen geleden alweer
Ik had je toch verteld dat je de glimmende kant boven moest houden
Maar je hoeft je niet te schamen hoor , toen ik leste haalde ben ik ook op mijn snufferd gevallen tijdens het 8tje draaien
En ik had toch echt al heel veel rij ervaring (1968 t/m 1982) voordat ik mijn rijbewijs haalde (2007).
Maar gewoon opstaan en verder gaan :geek:
Ik ben wel benieuwd naar al die rijbewijsloze rijervaring.
Ik moest een halve draai maken, en er ging iets niet helemaal lekker, en toen was het 'poef' en lag ik op de grond.
Nou heb ik best een redelijk goed natuurlijk valkussen rond mijn dij- en heupbot zitten, maar toch, auw.
Ben er wel achter gekomen dat ik die motor in m'n eentje niet overeind krijg.. Dus als ik een keer val moet ik even lief lachen naar voorbijgangers... Wat zijn die krengen zwaar!!
Nou vooruit dan maar vanaf 1968 mocht ik met de buurjongen mee naar motorcross (zijn vader deed wedstrijden) en hij kreeg een minimotor die toch al 50- km kon halen
Daarna vanaf 1976 brommer gereden (met stiekum 50 cc motorblokken) dus eigenlijk motoren
Vanaf 1978 reed ik op motoren van vrienden vaak 2takt Suzuki motoren GT350/550/750 in de vroege jaren 80 had ik mijn eigen motor een GS550E waar ik met proefrijbewijs mee mocht rijden :ugeek:
Ook toen een paar lessen gevolgd , Maar toen voltrok zich een drama 2 vrienden van mij en neven van elkaar sprongen op eén motor om de ambulance te volgen waarmee de jongere broer van een van hen naar het ziekenhuis werd vervoerd (ik weet niet eens waarvoor )
En zij zijn toen door een taxi geschept waarbij zij beide om het leven kwamen
Daar ben ik toen zo van geschrokken want mijn rijstijl toen was behoorlijk gevaarlijk en idioot 😡 te noemen en zij reden altijd redelijk voorbeeldig :geek:
Dus toen ben ik gestopt en heb mijn motor toen ingeruild voor een Chevrolet Malibu met 8 cilinders (dat dan weer wel )waar ik een goed jaar in gereden heb.
Daarna ben ik van 1983 t/m 2007 auto en motorloos geweest en toen kon ik het niet meer onderdrukken en ben weer gaan lessen :geek:
Het was vroeger natuurlijk wel ff anders dan nu agenten geloofden smoesjes nog wel eens. of het opgeven van een valse naam etc
Daar trappen ze nu niet meer in en verzekeringen al helemaal niet meer :geek:
Danny 😉
Oei... Dat is allemaal niet al te legaal, of wel?
No risk, no fun!
Nee Wieke dat was allemaal hartstikke illegaal :ugeek:
Maar als 16/17/18 jarige maakte je daar niet zo druk om
En in die tijd kwam je met veel nog wel weg zolang je geen echte brokken maakte
Tegenwoordig absoluut niet meer agenten hebben computers aan boord , verzekeringen zoeken naar het kleinste spijkertje op laag en hoog water om maar niet hoeven uit te betalen
Ik zeg wel eens tegen mijn neefjes die nu die leeftijd hebben dat ik de meeste vrijheid en vrije tijd ooit in welke gecultiveerde maatschappij dan ook heb meegemaakt :geek:
Namelijk als 17 jarige in 1977/78 , Ik woonde bij mijn ouders en zat nog op school ik had geen rekeningen geen verdere verplichtingen kon heel Nederland door op de Zündapp de enigste zorg die ik had was om voor voldoende benzine te zorgen er stond nog geen agent achter iedere boom met een lazer ook trajectcontrole etc bestond niet
De Hippie tijd was nog voelbaar iedereen in Amsterdam deed wat hij wilde aids bestond nog niet etc etc etc
Helaas is dat alles nu in rap tempo aan het omslaan en kan en mag er niks meer
Danny 😉
Ik wens trouwens een ieder hier een prettige jaarwisseling en al het beste voor 2016 toe
Ik hoop ook met veel knalwerk want ook dat mag straks niet meer
Danny 😉
Aan alle mooi dingen (behalve vuurwerk ) komt eens een eind.
Goede jaarwisseling voor allen.
Allerbeste voor het nieuwe jaar gewenst!
Tot volgend jaar