Ik zie anderhalf bougie
Erg stil hier, mannen... Leeft iedereen nog? 😉
Nog maar een week of 7... Dan ben ik eindelijk 20 en mag ik gaan lessen voor mijn A2 rijbewijs!
Dus bij dezen zijn jullie gewaarschuwd: blijf tegen die tijd van de weg óf ver uit de buurt van Halsteren.
Ik leef nog, van de rest ben ik niet zo zeker..
Maareh, alvast gefeliciteerd met je 20e, en veel succes met je rijbewijs! Al is er tegen die tijd wellicht niet veel reden om nog met de motor die kant op te komen...kkkoud man! 😀
Zo Wieke al weer 20 jaar 😮 Ik weet nog dat je als vroegwijze puber je intrede deed op dit forum
Maar ik leef ook nog hoor
Suc6 met het halen van dat A2 rijbewijs :ugeek:
Danny 😉
Zal eens even in mijn arm knijpen om te voelen dat ik ook nog leef auuuuuuuuuuuu.
@Bijzonder Mooie Wielen wrote:
Zo Wieke al weer 20 jaar 😮 Ik weet nog dat je als vroegwijze puber je intrede deed op dit forum
Maar ik leef ook nog hoor
Suc6 met het halen van dat A2 rijbewijs :ugeek:
Danny 😉![]()
Leuk joh, als "vroegwijze tiener" bedenken dat je met je coole paarse haar, zwarte eyeliner en laarzen met studs een 'punkprinses' bent, en dan de rest van je bestaan met die titel op een forum rond moeten lopen...
Als ik m'n rijbewijs heb, gaan we toch wel een keer een forumritje organiseren he?![]()
Ritje (west) Brabant? Lijkt me leuk!
Dat gaan we zeker doen want de laatste (was ook in Brabant/België) is al weer enige tijd terug :mrgreen:.
Dus de volgende liever iets noordelijker dat is ook voor de mannen uit het hoge noorden iets makkelijker :ugeek:
Danny 😉
PFFFFf we pleuren den motorie op den kar en rauzen door het hele land.
Maar zonder gekheid gaan we doen Danny !
[attachment=0:2got8537]image.jpeg[/attachment:2got8537]
Ik heb vorige week dan ein-de-lijk mijn eerste motorrijles gehad... En oh wat was het gaaf!!
Ze hadden er bij mij thuis niet zo veel vertrouwen in (aangezien ik een week of twee geleden mijn vader's auto total loss heb gereden doordat ik met de dubbele toegestane snelheid door een bocht heen knalde, daar een pirouetje draaide, en in de vangrail belandde)... Maar ik heb niemand aangereden en de motor is ook nog heel. 😉
Ik heb filmpjes, maar die wil het motorforum niet uploaden... (Staan wel op Facebook)
Komende vrijdag weer op naar Goes, dan is t weer zover: les 2!
Ziet er goed uit Wieke op die Yamahahahahahahaha
Danny 😉
He, dat is bij Dek in Goes 😀 leuk!
Papa niet meer boos??
Papa kan niet boos zijn op princess
Papa was niet boos... Papa heeft wijn gehaald en pannenkoeken gebakken voor z'n prinsesje...
Klinkt dat verwend? Ik zweer dat ik niet verwend ben.
Ik was flink van m'n wap, en hij had zoiets van "gelukkig is het maar blikschade". Gevolg is wel dat we nu geen auto meer hebben - en in de auto van mijn moeder mag ik niet meer rijden.
Koop een eindejaarslot misschien win je 1 van die 250 Mini`s voor je vader
Danny 😉