Is dat zo`n hippe püch met hoog stuur en versnellingen of zo`n Püch maxi automaat
Mijn Puch is keihip maar heeft geen versnellingen... een Puch P1... Intercity? Ofzo? Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden, staat vast wel ergens op mijn mobiel (ja mensen, ik heb een mobiel, na 4 mobielloze jaren ben ik nu 24/7 bereikbaar en het is verschrikkelijk irritant maar wel grappig).
Pfffft dat is geen veganistische pastasaus meer dan...
En nee, die film ken ik niet, ga ik eens opzoeken, bedankt voor de tip!! Waar gaat ie over?
[attachment=0:36yq4hu8]image.jpeg[/attachment:36yq4hu8]
Hip genoeg?
Heb hem gepimpt met anti-Shell en pro-minimumloon-voor-jeugd stickers. Verder zit er een nieuw standaard op, hebben de wieltjes een nieuw kleurtje, heb ik een nieuwe binnenband en een nieuwe buitenband, en heb ik een nieuwe achterrem (want die was blijkbaar helemaal weggesleten, flink op mn flikker gekregen van de monteur dat ik met één halfgare rem rond crosste...
)
Zo ben weer aan het werk na een weekje vrij 😎 afgelopen zaterdag voor een Kubb-tournooi naar Oud-Beijerland op de motor en hoewel het prachtweer was kwam ik er om 07:30 op de A4 achter dat ik toch echt de wintervoering in mijn jas moet gaan doen
Nu 3 nachten werken en dan Vrijdag op de motor naar Ascheberg (Duitsland) voor een Kubb-tournooi
Gisteren de 100% biologische (en veganistische :twisted:) wortels geoogst.
Wieke de film gaat over een (boeren) samenleving op IJsland en er komen veel IJslandse paarden in voor :ugeek:
Danny 😉
Zo dat was weer een enerverend weekeinde in Duitsland , Ik vertrok na een nachtdienst om 12.00 op de motor met SCHITTEREND 😎 😎 weer.
Kwam om 14.00 aan in Schöppingen (logeeradres)waar ik te horen kreeg dat er s`avonds voor alle Kubb spelers (die wilden) een Dart-tournooi was 😮
Daar ik al 20 geen pijltjes had gegooid ff geoefend en het ging nog redelijk goed
S`avonds op het tournooi in Ascheberg v/d 40 spelers toch nog 17e geworden
De volgende dag het Kubb tournooi waar mijn team en ik , Met een (van het darten) pijnlijke arm toch nog 5e geworden zijn v/d 40 teams 😛
En toen Zondags om 10.00 vertrokken uit Shöppingen met droog half bewolkt weer om dan om 11.00 bij Deventer (A1)in de vette mist terecht te komen
Dat herhaalde zich met iets minder dikke mist op de Veluwe(A1) en halve mist bij Hilversum (N201)
Dus ik was blij
dat ik toch weer heelhuids thuis was gekomen
Danny 😉
Na 20 moet jaar staan :ugeek: :geek:
Danny 😉
o
k 😉 i 🙁 d 😮 o
k 😕 i 😎 d
a :geek: n
n
y
d a
n
n 😛 y
m
e
t een 😡 😡 😡 😡 😡 D.
Holladi
hee
Danny 😉
Lekker bezig Danny
Weer een hele dot kilometers voor de BMW!
Hier komt de Honda bijna niet van stal...drukdruk en bijna winter
Nou bijna winter de afgelopen 2 jaren heb ik tot in November met mijn (leren)zomerjas kunnen rijden hoor
En dat ik dit jaar al met wintervoering rijd is omdat ik laatst al heel vroeg op pad moest en ik dit jaar een nieuwe (textiel)jas gebruik die dunner is dan mijn oude jas
Danny 😉
Oeps! 😀
Die heb je in elk geval niet te vroeg vervangen...
Jajajaha die preek heb ik al gehad...
Dat was een rib uit het lijf.