Goed gedaan Danny!
Hier ondertussen ook weer aan het werk, vakantie ligt alweer ver achter ons...
De volgende vakantie zit alreeds in het hoofd.
Ik zit ook al in de roosters/agenda van volgend jaar te spieken
Danny 😉
ik ook, volgende vakantie zal niet meer dit jaar zijn(op de feestdagen in december na). Ik zit er behoorlijk doorheen 🙁
Maar wel een boel leuke vrije dagen om op terug te kijken
Ach, over 6 maanden is het alweer maart.
Zooo... Motortheorie in the pocket!
Blijkbaar gaat dat tegenwoordig allemaal heel hip bij het CBR in Goes, met digitale touchscreen examens enzo, en niet meer met tafeltjes met kastjes, en papieren uitslagen waarop je een kwartier in spanning moet wachten. De mevrouw aan de balie moest héél hard lachen toen ik vroeg om een slagingsbewijs. "Ook wij gaan met onze tijd mee!" Sorry, ik niet zo... :geek:
Gefeliciteerd Princess! En nu praktijk? Succes ermee. Enne laat eens weten hoe het gaat / hoe je het vind?
Thankss! Voor de praktijk moet ik nog even wachten tot ik 20 ben (en dat duurt nog wel effe), want ik wil een A2 rijbewijs en geen A1-opgevoerde-brommer-rijbewijs, hihihi
Ok, ja, je hebt eigenlijk wel gelijk..zo n anderhalf kiloWatt ding is niks..
Is je theorie wel zolang geldig?
Jep, anderhalf jaar, en ik word in januari 20. 😀
Gefeliciteerd!!!!!
En je rijbewijs zal ook zeker lukken.
Goeiemiddag, nu breekt de zon door maar het heeft nogal geregend vandaag 🙁
Nu eerst m'n frietkot maar eens opengooien en een Jupiler onthoofden
Gefeliciteerd Wieke :ugeek: , Heb je trouwens die oude Kawasaki nog staan waar je mee naar IJsland wou rijden?
Ik was donderdag ochtend naar mijn tuinhuis gereden en ben maar net droog aangekomen daarna tot zondag bezig geweest om heeeeeel veeel tomaten om te zetten in potten pastasaus
Nu weer aan het werk t/m Zaterdag.
Ook vast een spaarpotje aangelegd om een nieuwe helm te kopen mijn Shoei is nu 8 jaar oud en hoewel hij nog steeds stak zit (kop is dikker geworden )
Wordt het gewoon tijd voor een nieuwe
Danny 😉
Jaaaa die heb ik nog! Of ik er ooit mee (naar IJsland) zal rijden is de vraag, maar ik heb hem nog
Ik heb wel een heel schattig Puch brommertje waar ik lekker wat mee rondcross (niet naar IJsland )
Klinkt goed die biologische pastasaus!
Is dat zo`n hippe püch met hoog stuur en versnellingen of zo`n Püch maxi automaat :ugeek:
En heb jij als IJslandse paardenliefhebster de film : of horses and men al gezien ? 😮
En de pastasaus is al niet meer 100 % biologisch want ik heb er stukjes gebakken salami inzitten
De tomaten/paprika`s/uien/basilicum zijn wel uit eigen tuin/kas 😛
Danny 😉