Was gisteren na mijn werk op de motor gesprongen om naar mijn tuinhuis te rijden en daar te blijven slapen omdat ik toch vandaag avonddienst heb
En ik dacht vanmorgen ik ga voor de spits weer terug naar huis kom ik thuis motor ingepakt zweterige jas/broek uit heb ik !@@##$$#@@%@#@# mijn telefoon laten liggen
Kon ik de zweterige jas en broek weer aan 😮 de motor weer uitpakken 😕 en in de volle spits weer heen en weer
Was natuurlijk wel ff lekker om te rijden dat dan weer wel
Danny 😉
waar zouden we zijn zonder telefoon? Kan me de tijd amper meer herinneren... 't Was wel lekker rustig.. Eenmaal vertrokken kon je baas niet meer aan je kop zeuren
't Was vandaag ook warmpjes, maar met m'n nieuwe Clover was het heel aangenaam: alle ventilatieritsen open. Heerlijk
(totdat je stilstaat )
Ik heb een leren doorwaai jas 😛 maar helaas ook een windscherm
Danny 😉
Zo zit weer ff 2 nachten in de vleermuisdienst maar dan ben ik vanaf Maandag t/m Donderdag vrij
Om dan vanaf mijn tuinhuis wat ritjes te doen
Vandaag afscheid genomen van de laatste resten van mijn K75rt
Heb iemand heel blij gemaakt met een kofferset met 1 binnentas een tanktas een comfortbuddy waar wat werk aan zit 😡
Een gereedschapset + werkplaatsboek voor slechts 120 Euries
Danny 😉
Zo morgen 4 dagen vrij eerst naar het tuinhuis en dan Vrijdag binnendoor op de motor naar Nijeveen
Eerst door de Flevopolder naar Kampen daar de Ijssel over en dan over de kamperzeedijk naar Genemuiden de pont op om via Giethoorn naar Nijeveen te rijden
Om dan Zaterdag voor de 12e keer mee te doen aan de NK Kubb 😎
En Zondag weer naar huis 😛
Danny 😉
Niet naar de TT Danny?
Fijn weekend en succes met het toernooi?
Veel succes Danny, op het NK! 12e keer alweer? je bent ondertussen een veteraan!
Ga jij wel naar de TT GreenBird? Mij te ver dat Assen
Waarom zouden motorrijders naar de TT gaan ?
van mn 16 tot 40 ben ik er geweest maar toen er gekken kwamen die brandende strobalen van de dijk lieten rollen waar wij met de kinderen lagen zijn we er mee gestopt .
gisteren gewoon tv gekeken , je mist de sfeer maar niet de spanning
Rossi was fenomenaal.
Nou het is weer gelukt hoor voor de 2e keer Nederlands kampioen Kubb geworden!
En ook nog een halve dag op de motor getourd rond Giethoorn omdat het weer beter was dan beloofd
En inderdaad de TT daar kom ik al jaren niet meer dat is op tv beter te volgen en wegrace heb ik altijd al minder leuk gevonden 😕
Ik ben meer van de motorcross
Nu weer ff aan het werk en dan voorbereiden op het WK Kubb in Zweden.
Danny 😉
@KawaSjakie wrote:
Veel succes Danny, op het NK! 12e keer alweer? je bent ondertussen een veteraan!
Ga jij wel naar de TT GreenBird? Mij te ver dat Assen
![]()
Dit keer geen TT voor mij Sjakie.
Onze kleinzoon werd 1 jaar en dat was nog net even iets belangrijker.
![]()
Gefeliciteerd met jullie kleinzoon Greenbird! Alweer 1, gaat hard...
Dank je, ja het gaat zeker hard, voor je het weet rijdt hij zelf motor.
Samen rijden zal het niet worden, als hij 18 is ben ik 76.
Dan kun je vast nog wel rijden hoor maar dan op een BMW of zo
Of in zo`n zijbakkie
Danny 😉
Motor met zijspan zou eventueel een optie kunnen zijn.