ik vroeg me af, wie er een honda cb1000r (pearl siena red/pearl cool white (tricolour)) heeft.
en wie er eventueel in geïnteresseerd zou zijn om zijn/haar cb1000r op de kaft van een boek te zien verschijnen ?
dus wie zou willen meewerken door met de motor naar een locatie te komen voor foto's met een al vooraf gekozen persoon die voor de foto bij de motor zit ? deze foto's moeten als van een scene uit het boek komen. vandaar dat er al een op uiterlijk geselecteerd iemand bij zou zitten op de foto.
(momenteel is het nog slechts informeren wie de motor naar omschrijving heeft en of er geïnteresseerde zijn, over: wat, waar, wanneer en bijv. een vergoeding is momenteel nog niets bekend)
ik hoop dat er mensen zijn die me hiermee kunnen en willen helpen.
Als mensen nou niet meer boos worden dan zou dat al heel mooi zijn voor Prietpraat.
Vertel er eens bij waar deze locatie ongeveer is en is het Schijndel, dan is daar toevallig een nieuwe te koop. Je kan toch niet zomaar vragen om half Nederland door te rijden en niet weten wat er financieel tegenover kan staan? Motorrijders laten zich er niet voor gebruiken. Anderen zijn je al voorgegaan.
@Boodschapper wrote:
Als mensen nou niet meer boos worden dan zou dat al heel mooi zijn voor Prietpraat.
Vertel er eens bij waar deze locatie ongeveer is en is het Schijndel, dan is daar toevallig een nieuwe te koop. Je kan toch niet zomaar vragen om half Nederland door te rijden en niet weten wat er financieel tegenover kan staan? Motorrijders laten zich er niet voor gebruiken. Anderen zijn je al voorgegaan.
nee ik vraag ook niet een belofte te doen..en pas na afloop te zeggen goh ik vergoed dit of dat..
ik vroeg of er mensen waren die het eventueel leuk vinden en zodra ik meer weet, dan pas daadwerkelijk in gesprek gaan over waar, wanneer en wat er tegenover staat.
Dat is dan wel begrepen. Probeer eens op http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/270334/Honda-CB1000R-Meetingpoint-3-1.html Vertel je er niet bij hoe of wat dan zal het schrapen blijven.