Nou Wolfje huilt weer als nooit te voren
En wat een akelige nieuwe band zie ik daar 😮
Danny 😉
@vicking wrote:
Als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is dat dat vreselijke KUTVOETBAL, dus alstublieft ga het over motoren hebben en anders ga naar een één of ander KUTVOETBALFORUM en het daar over dat zieke spel hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook goedemorgen medemotorrijders, ook weer lekker gereden in het zonnetje het afgelopen weekend?
Begrijp dat we op deze site dit jaar niet meedoen (daarmee is een redelijk deel van motorrijdend Nederland voor 2014 blijkbaar "afgeschreven", althans die enkele die ik ken). Langzaam begin ik te begrijpen waarom het zo stil is. Aan mij zal het niet liggen 😛 . Zal over niets anders meer praten dan motorfietsen. Was er toch zeker van dat dit "prietpraat" was. Dus het mocht, toch ?
Hier laat ik het maar bij, voor je het weet schrijf ik wat ik echt denk. Ik laat liever iedereen ""in zijn waarde", zo ben ik opgevoed. 😉
Cuiusvis hominis est errare.
Frater, ave atque vale, PB (je weet wel, die van de boxers).
@Pietje bel wrote:
@vicking wrote:
Als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is dat dat vreselijke KUTVOETBAL, dus alstublieft ga het over motoren hebben en anders ga naar een één of ander KUTVOETBALFORUM en het daar over dat zieke spel hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook goedemorgen medemotorrijders, ook weer lekker gereden in het zonnetje het afgelopen weekend?
Begrijp dat we op deze site dit jaar niet meedoen (daarmee is een redelijk deel van motorrijdend Nederland voor 2014 blijkbaar "afgeschreven", althans die enkele die ik ken). Langzaam begin ik te begrijpen waarom het zo stil is. Aan mij zal het niet liggen 😛 . Zal over niets anders meer praten dan motorfietsen. Was er toch zeker van dat dit "prietpraat" was. Dus het mocht, toch ?Hier laat ik het maar bij, voor je het weet schrijf ik wat ik echt denk. Ik laat liever iedereen ""in zijn waarde", zo ben ik opgevoed. 😉
Cuiusvis hominis est errare.
Frater, ave atque vale, PB (je weet wel, die van de boxers).
[attachment=0:29m5t92o]aaa.png[/attachment:29m5t92o]
idd wel stil ja...
Wil iemand iets over voetbal vertellen? 😮
Het andere forum is wel wakker
jawel, plaatsen genoeg om te ouwehoeren, maar hier dut het nogal in!
Ik ben er nog wel.
Hee Greenbird! Blij wat van je te horen 😉
De Soes nog niet van stal gehaald zeker? Morgen zou het wel eens een hele dag droog kunnen zijn...Knallen met dat hok!
@GreenBird wrote:
Ik ben er nog wel.
![]()
Ik ben er ook nog. 😉
Vriendelijke groet, PB.
Ik ga mezelf nog even kwellen
Des te langer de onthouding, des te mooier het begin
Binnenkort gaat de Soes van stal, de accu is al aan het laaie.
De gevoelstemperatuur is 2 graden boven nul.
DAT is pas jezelf kwellen als je zo nodig moet rijden.
Ik blijf wachten.
Ik wacht ook nog even tot 12-15 graden.
Heb geen handvatverwarming en met 'dunne' handschoentjes
heb je snel last van kouwe klauwe.
Het weer voor a.s Vrijdag ziet er goed uit dan ga ik dus op de motor naar de motorbeurs.
Tom komt ook en neemt BigTwim van het andere forum mee
Zijn er hier nog mensen die gaan
Danny 😉
IK niet,mag werken.
Ik heb ontdekt dat handvatverwarming echt werkt..................