ja doe maar zo , maak je vriende mee......
heb een xt 550 van 1982 die is ook al over de ton
@MPtje wrote:
heb een xt 550 van 1982 die is ook al over de ton
Mooie fiets die XT 😀 Alles zonder revisie?
Heb je een foto?
lijkt er wel op wil dat je die oe zijn fiets gaat inhalen, kwa klik,s
de mijne gaat nog steeds sterkt en staat nu op 56600 klik,sop naar de ton he.
weet dat er 1 versys is (kawaatje) die nu bijna 80 duizend heeft gereden, ach kan die fiets ook zat man..
en nog veel meer natuurlijk, heb wel andere veerring nu...
ja hmm , Wil rijd zich een slag in de rondte op z,n KLV.
zoveel kliks elk jaar dat de kliko steeds dichterbij komt 😮
maar oke , jullie 2 zijn een uitzondering op de andere Jappenrijders
de meeste staan binnen en komen soms een keertje buiten als de zon schijnt voor een rondje om het dorp.
mijn fiets is nu de 155K gepaseerd.
zal niet veel meer bijkomen dit jaar.
teveel werken en te weinig vrije tijd 🙁
[attachment=1:2dx4lqxx]Afbeelding 001.jpg[/attachment:2dx4lqxx]Hier dus de tonner
op naar de volgende ton
bij mijn liep het wat trager vorig jaar....dit jaar ophalen die klik,s
Is het aan te raden om bij 100.000 km een blokrevisie uit te laten voeren?
Welnee, tenzij het blok je laat weten dat het nodig is(olielekkage, rammelen enz)
En maat van me rijdt met een ZZR600 en daar staan ondertussen >225.000km op. Naast gewoon onderhoud nooit een sleutel aan geweest!
Hier eentje met 130.000 op de teller..verbruikt geen spatje olie dus gaat nog laaaaaaaaaang niet uit elkaar :geek:
:geek: :ugeek:
130.000 met de GS Bieemwoe? Heb je die er allemaal zelf op gezet? Of gekocht op 125?
Ik loop er ruim 100.000 achter, maar ja das dan ook geen Bie Em Dobblejoe 😎
Vanaf 0 😛
zelf ingereden, vandaar 0 olie....durf m daarom zowat niet in te ruilen,want beter wordt het niet met die watergekoelde lees ik her en der
Zo, dan ken je je fietsje ondertussen wel!
Maar zijn die watergeloelde blokken minder? Oliezuipers?
Zoek maar een keer op GS LC en gezeik