Zag ik net rijden, met een scherpe blik zie ik daar 4 uitlaat openingen zitten, het is nu 2012 en BMW heeft eindelijk ingezien dat dhr. Hadee gelijk had, 4 uitlaatmondingen is cool, very cool, Hadee doet dit op een 2-cilinder boxer motorfiets, BMW past het nu toe in serie productie, worden ze eindelijk wakker in Duitsland en dat na zoveel jaar pas.
Hmm... Vind het maar raar, vier van die uitlaatdingen.
Valt het niemand op dat die auto boos kijkt trouwens? 😕
Dat schrikt mischien klevers af 😕
Danny 😉
Hij kijkt niet boos maar verdrietig omdat hij......................
BMW heet.
2 uitlaten per cilinder, ik zet er op m"n GSX er nog maar 7 bij op.
Maar eerlijk is eerlijk, op die van Rudy staan ze heel mooi.
De VW kever had destijds 2 uitlaten.
Dat was bedoeld om hem bij pech als kruiwagen
weg te kunnen duwen.
Ja, ook Duits dusssssssss.
Zoveel uitlaten is een "must", vooral bij verkeerslichten, als er dan iemand achter je staat op bv een Japanse motorfiets, dan sproei je zijn vizier vol met vervuiling die de uitlaten uit braken vanwege het Otto principe.
Wanneer het verkeerslicht op groen springt is de BMW rijder altijd als eerste weg omdat de Jap rijder zijn vizier moet schoon poetsen, daarom denken die vermalijde BMW rijders altijd dat ze zogenaamd sneller zijn, dat is de reden denkt ik.
En inderdaad bij pech, zijn ze te gebruiken als handvat, net een kruiwagen dus,
(Emmenthaler nog steeds niet klaar).
BMW,s zijn onnavolgbaar , meeste BMW rijders hebben niet de intentie om andere merken te rijden of zelfs maar te repareren.
Soms maken we een uitzondering om zelfs Jappanners met raad en daad bij te staan als er zich weer een probleem opdoet bij deze
Jappanse plastic,s . :ugeek:
b.v het verwisselen van de 4 bougie,s bij deze rijstkokers moet het hele plastic en tank eraf om erbij te kunnen.
Waarom niet gewoon een bougie langs de zijkant simpel te monteren als bij de BMW boxer..???
Hetzelfde met kleppen stellen .
Blijkbaar is er tijdens het kopieren en in het spionageproces tussen Duitse degelijkheid en Jappanse vluchtigheid toch een communicatiefout
gemaakt. 😮
Nou, ik heb ook 'Japans plastic' maar bij die van mij zitten die bougiedingen gewoon aan de zijkant waar je erbij kan hoor!
.... Tenminste...
Dat dénk ik.
Kan ook best zijn dat die dingen die ik voor bougies aanzag iets totaal anders zijn.
Waarschijnlijk zijn dat de zijwindcorrectiezuigers.
Hahahaha,
Ik voel me echt een debiel hier.
Heb eventjes geGoogled, ze zagen er wel zo uit hoor:
http://us.123rf.com/400wm/400/400/trombax/trombax0811/trombax081100051/3841981-detail-weergave-van-een-motor-bougies-op-witte-achtergrond.jp g">
Dat is toch een bougie? Of niet dan? 😕
Ik had nog nooit van een bougie gehoord,
maar opeens lag er een bougiesleutel, ofzo, voor me klaar.
En toen moest ik ze schoonmaken ofzo. xD
Want ja, dat kunnen wij vrouwen dan weer wél he! 😎
Ho-pe-loos.
Zijwindcorrectiezuigers? Bestaat dat echt of neem je me in de maling? Want als ik het Google krijg ik een plaatje van een kauwgomballenautomaat.
Een bougie moet je vullen met 20 gram bougievonkjes.
En in de cilinders gaat een halve liter compressie in.
Bougievonkjes? Compressie?
Oohh ik moet nog zo veel leren...