Slecht geluid TomTo...
 
Meldingen
Alles wissen

Slecht geluid TomTom Rider 400

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
212 Bekeken
(@jewevede)
Berichten: 2
New Member
Topic starter
 

In September 2015 kocht ik Een nieuwe Tomtom Rider. Vanaf het begin was de geluids- kwaliteit van de computerstem uiterst slecht. Contact gehad met de helpdesk. Ik kreeg de gebruikelijke kul antwoorden, mijn Schuberth-headset was de oorzaak, de Rider moest gereset worden, mijn Iphone4s was niet geschikt en meer afschuif flauwekul.
Totdat ik op het Engelstalig TomTomforum een oorzaak en oplossing vond. https://en.discussions.tomtom.com/rider-51/hoarse-voice-headset-987745/index1.html
Medewerkers van TomTom zijn actief op dit forum en beloven al ruim 10 maanden dat het alle aandacht heeft en dat het verholpen zal worden.

De TomTomservices ontvang je op je smartphone die het via Bluetooth naar jeTomTom stuurt. Dus als je die uit zet dwz de persoonlijke hotspot uit op mijn Iphone is het geluid perfect.

Wat mij erg verbaasd dat deze fout in geen van de besprekingen die ik gelezen heb hier niets over te vinden is zelfs niet bij MrGps die de Rider uitgebreid beoordeeld heeft.

Het nieuwe seizoen is begonnen en het is nog seeds niet opgelost. Weer de helpdesk gebeld na veel gebruikelijk gedoe dit antwoord:

Geachte heer

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 160502-004245.

Ik heb gesproken met het technische team en ik kan u vertellen dat het probleem waarschijnlijk komt doordat de twee gebruikte bluetooth-kanalen te dicht op elkaar zitten qua frequentie. Aan een oplossing wordt gewerkt en deze zal waarschijnlijk worden toegevoegd aan de volgende update, maar een datum kan ik u hier niet voor geven.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Mark
TomTom Customer Care Team

 
Geplaatst : 2 juni 2016 13:10
Deel: