SBK in Donington, 1e heat:
BMW op de podiumplaatsen nr.1 en nr.2.
Eindelijk succes, Melandri heeft geschiedenis geschreven, bijna was het Haslam geworden, zij het dat die zo nodig nog even door de grindbak moest ploegen, mooi aan elkaar gewaagd die 2.
Jap aanhangers zullen nu wel met allerlei lullige argumenten aan komen zetten om deze zege teniet te doen, nou jongens: jullie doen maar lekker je best. Succes van BMW is ze niet aan komen waaien, ze hebben in elk geval de gevestigde orde op hun nummer gezet.
[youtube:1jbivt39]
Ja logisch,als je de route afsnijd
was een GS rijder zeker ?
Hé hé!!! dat zal ook eens tijd worden toch??? maar ja nu Ducati in handen is gekomen van Audi is het van korte duur voor BMW. Altijd al een feit geweest, wie de meeste centen in de racerij steekt wint.
Maar bijna vergeten, helemaal super natuurlijk van BMW.
Als ze dit nu eens gaan doen met een Boxer, dan ga ik op mijn knieen voor ze.
Nu ze het met de Yamaha R1 kloon hebben gedaan krijgen ze van mij alleen een aplaus.
Vorig weekend won Tom Sikes gewoon op de Kawasaki
Melandri op zijn BMW reed ergens in de middenmoot.
Kawa rulesssssssssssssssssssssssssssssss
Zx10-R blijkt gewoon beter te zijn dan de BMW.
is ook niet raar. Kawa doet al jaren mee in de superbikes.
Denk aan Scott Russel in 1993
Waarom rijden ze die BMW gasten dan onderuit? Omdat men anders niet kan winnen?
[youtube:l4jxjazb]
Wat zijn we stil........................................................................................................
Of zitten we allemaal bij de BMW dealer of de race afdeling van BMW GmbH......???
Hmm, men is versuft denk ik, BMW's kunnen namelijk geen Superbike wedstrijden winnen, boxers sowieso niet. Maarre: als ik Viking een keer ergens tegenkom, zal ik trachten om hem even zoek te rijden, lijkt me wel lollig, gaat die anders denken over de oubollige boxermotoren.
Schorsch
lijkt me een goed plan Rudy!
Ga jij misschien anders denken over de prestaties van zo'n stukkie high-tech uit het land van de rijzende zon
kweenie wat Vic nu rijdt, maar over het algemeen geen partij voor een boxer
Prestaties van High tech producten uit het land der Rijzende zon staan bij mij al vanaf mijn geboorte op een laag pitje, ben er niet van gecharmeerd, met uitzondering van de Honda's waar Jim Redman destijds op reed.
Neem de 6-cilinder, destijds werden er 2 dempers gedemonteerd om de concurrentie niet wakker te schudden, men moest in de waan blijven dat het een 4-cilinder was, leuk anekdotes zijn dit eigenlijk wel.
En natuurlijk is mijn BMW niet opgewassen tegen welke moderne motorfiets dan ook, maar op een bochtige weg hebben de Japanse collega's toch wel moeite met mijn machine, ze durven er ook niet voorbij, dit ivm gevaar voor gehoor beschadiging.
De acceleratie gaat ook wel aardig schier, ik klaag niet.
Droom,droom,droom,droom,droom...................................
Wakker worden............................, BMW : Freude am Fahren.....................
Eeeeuuuh Rudy?! volgens mij hebben we in een kort verleden eens samen opgereden naar Coevorden, toen jij bij de 170kmpu je Boxer in bedwang prbeerde te houden kon ik met mijn FZR1000 (RIP) nog 2 keer schakelen......
M'n huidige Thunderace is zelfs nog een streepje sneller, dus als je het nog eens wil proberen?
Maar kom op met z'n allen, BMW heeft gewoon eerlijk gewonnen!
@vicking wrote:
Eeeeuuuh Rudy?! volgens mij hebben we in een kort verleden eens samen opgereden naar Coevorden, toen jij bij de 170kmpu je Boxer in bedwang prbeerde te houden kon ik met mijn FZR1000 (RIP) nog 2 keer schakelen......
M'n huidige Thunderace is zelfs nog een streepje sneller, dus als je het nog eens wil proberen?
Ik hoef niets te bewijzen, was destijds een recht stuk weg, met een maximum snelheid van 80 km/uur en de BMW was toen ook nog in de 750cc uitvoering, tegenwoordig 1000 cc en met onnavolgbare Magni silencers.
Ik rij tegen niemand, alleen tegen mezelf en volgens mijn normen en waarden tot tegen het maximaal toelaatbare.