Hoi,
Voor mijn suzuki gsx-r 1000 (k1) uit 2001 ben ik op zoek naar een compleet werkende throttle body set (ook wel gaskleppenhuis of gasklephuis genoemd). Dus inclusief servo motor en bekabeling.
Is er iemand die zo een set heeft liggen of weet waar ik deze kan vinden.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Rianne
Heb je je motor door een Suzuki dealer laten uitlezen?
Nee. Kan een Suzuki dealer andere dingen uitlezen dan een gewone garage?
De motor heeft namelijk wel aan de computer gehangen.
Garage of motorzaak? Ga gewoon naar een Suzuki dealer voor je kosten maakt die niet nodig zijn. Deze hebben meer ervaring met de motor en kunnen de kwalen. Ik heb nog mooit van dit probleem gehoord.
ik ben blij dat je het zegt Vicking, zat het ook met verbazing te lezen. Er zat er ook alweer een over een gasklepsensor te zeuren op een manier dat je denkt: waar heeft hij dit van internet geknipt en geplakt?
Volgens mij een broodje aap-verhaal...
Ja inderdaad Kawasjaki, maar aan die gast heeft niemand meer een boodschap aan......Alleen nieuwelingen die echt hier komen me een brandende vraag. Al nagevraagd bij een bevriende dealer en kan zich in dit verhaal ook helemaal niet vinden. zijn monteur kijkt vaak (meestal naar het andere motorforum)op het forum en ligt werkelijk in een deuk waar sommige beunen over beginnen bij een storing. Ik hoop dat onze mede forumgebruiker hier eerst naar een echte Suzuki dealer gaat.
Ik ga altijd naar een echte Suzuki dealer.
ikke nie