Hellow,
het achterlichtje is vastgesmolten aan de (plastic) reflector.. π Lampje doet het nog maar dat zal op deze manier niet al te lang meer duren ben ik bang. Nieuwe kost 88,- bij de dealer , maar omdat ik de motor net een week heb willen ze er wel een coulanter prijsje van maken Γ 62,-. Dan heb ik wel een compleet nieuw achterlicht want alleen de reflector verkopen ze niet.
Dus... ik ben hard op zoek naar een (sloop/wrak/overleden) CB500 van '97 tot '02, die schijnen allemaal het zelfde kastje te hebben (die van mij is van '02).
Wie helpt
Achterlichtje vastgesmolten
Heb je er een aansteker bij gehouden
Misschien een lampje met teveel vermogen??
1000 watt.
meer vermogen in het achterlicht dan in het blok
maar je ziet het wel eens vaker :ugeek: gesmolten door te grote lamp
gewoon 5W21 (H4 set).. Zat er een beetje scheef in gemonteerd heb ik het idee. Zal morgen eens een foto maken van hoe ik het gefixt heb, hebben jullie wat te lachen π
Iets met een koperen schroef en Bisonkit π
Heb je de lamp vastgezet met bisonkit
Ja, dan is het geen wonder.
eerst foto afwachten Greenbird, dan pas lachen!!
Ik kan haast niet wachten.
Carbid
pas je wel een beetje op
Ook goed voor het gehoor.
Beste Ehv82,
Welkom op dit forum, nu weet je meteen met wat voor soort lui je
hier te maken hebt
Een geintje moet kunnen toch
In elk geval succes met je CB 500.
@Ehv82 wrote:
Hellow,
het achterlichtje is vastgesmolten aan de (plastic) reflector.. π Lampje doet het nog maar dat zal op deze manier niet al te lang meer duren ben ik bang. Nieuwe kost 88,- bij de dealer
, maar omdat ik de motor net een week heb willen ze er wel een coulanter prijsje van maken Γ 62,-. Dan heb ik wel een compleet nieuw achterlicht want alleen de reflector verkopen ze niet.
Dus... ik ben hard op zoek naar een (sloop/wrak/overleden) CB500 van '97 tot '02, die schijnen allemaal het zelfde kastje te hebben (die van mij is van '02).
Wie helpt
![]()
Terug naar de zaak, dit moet onder garantie vallen.
Zeker omdat je de motor nog maar een week hebt.
![]()