Gezocht, zadel voor...

Meldingen
Alles wissen

Gezocht, zadel voor een BMW R1100S

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
7 Bekeken
(@gekko)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Topic starter  

Wie o wie kan mij helpen aan een zadel voor een R 1100 S ( BMW)

Citeren
(@iemand)
Honorable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden

Dag Gekko, Hoe zit het met dat zadel... Is het een bedekking waar je naar zoekt? Of heeft deze motor een dun zadel wat zo genoemd wordt. Op e-Bay kan je van alles vinden en anders zijn er bedrijven die zadels weer als nieuw maken.
https://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=R1100S&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=R1100S+seat&_sacat=0

BeantwoordenCiteren
(@gekko)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Topic starter  

Thnx voor je reactie,  het zadel wat ik heb is gescheurd en wat groen van de boom waar de brommer  te lang heeft gestaan, voordat ik hem adopteerde. 

Wellicht een optie om op te sturen voor een rebuild.

Mvg.

BeantwoordenCiteren
(@iemand)
Honorable Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden

De advertenties van fleaBay die ik zag zijn voor overtrekken. Een leuke uitzoeken is natuurlijk wel een kans plus ze hebben al een pasvorm. Er staat bij dat je het zelf kan vastnieten. De bevestigingsmethode zou ik vooraf controleren, misschien moet je lijmen en een extra hand is makkelijk. Wil je meer, zoals een dikker zadel of bepaalde soort bekleding of schuim, dan moet je prijsopgave vragen bij een werkplaats. Hiervoor zijn veel links te vinden onder "motorzadel" maar zoek ook in de buurt naar Autobekleder want die doen dat ook en dan hoeft het niet veel te kosten heb ik begrepen. Vraag daar wel naar goed kunst-leer want anders is het zo weer groen. De motor zou wel eens vaker weer buiten kunnen willen gaan staan. Succes

BeantwoordenCiteren
Deel: