Mooie foto`s. Ook de foto`s op de eerste pagina. Ziet er goed uit. Hoeveel kilometer was de tocht naar Marakesh?
@EPV52Racing wrote:
Mooie foto`s. Ook de foto`s op de eerste pagina. Ziet er goed uit. Hoeveel kilometer was de tocht naar Marakesh?
dacht dat we in kleine 4 weken zo,n 8400 gereden hadden , tot nu toe wel de mooiste trip.
@Oemoemenoe wrote:
@EPV52Racing wrote:
dacht dat we in kleine 4 weken zo,n 8400 gereden hadden , tot nu toe wel de mooiste trip.
Dat is een beste rit! Lijkt mij ook wel heel erg mooi omdat mee te maken. Viel het reuze mee uiteindelijk? Of zou je zo`n lange rit nooit meer doen?
@EPV52Racing wrote:
@Oemoemenoe wrote:
@EPV52Racing wrote:
Dat is een beste rit! Lijkt mij ook wel heel erg mooi omdat mee te maken. Viel het reuze mee uiteindelijk? Of zou je zo`n lange rit nooit meer doen?
hmm ja vorig jaar zijn we met 5 man naar de zwarte zee geweest.
een rondje door FF tellen , duitsland/Tsechie/Slowakije/Hongarije/Roemenie/Bulgarije/Turkije/Griekenland/Albanie/Montenegro/Kroatie/Slovenie/Oostenrijk/ 😉
was ook iets van 7500 km .
en dit jaar staat oost-Turkije op de planning , maar het is ingewikkeld nu met m,n werk enz...
ben voorlopig werkeloos en er zijn nu minder munten over voor leuke dingen
hoop dat het gaat lukken , want grote trips zijn verslavend. 😮
gaaf jan , echt leuke ploatjes...
in april ook maar een fotoding mee.
dat rudy daar nou ook weer net moest zijn
Wow, gaaf zeg! Mooie plaatjes. (:
En 8 september voor een maandje naar Turkije
Er is nog plaats voor enkele avonturiers.
Alvast een mooie en vooral veilige reis gewenst Wil.
Turkije, m'n GSXje zou het wel aan kunnen, ikzelf
iets minder.
avontuur daar leeft die jan voor 😀
Sooo echt gaaf......k houd van motorrijden en ja ik ga ook naar Marakesch aankomend najaar, maar.....pak toch de vliegmachine. 😉
Mooie foto's, mooie tocht!
[attachment=0:1drf203j]ongeval motor 21 april 011.JPG[/attachment:1drf203j]heeeee......
[attachment=0:17jq4em4]ongeval motor 21 april 027.JPG[/attachment:17jq4em4]..