hmm heb Honda , Suzuki , Harley syndroom overleefd . :geek:
gelukkig nooit een Kawa , wel gereden.
wil je de olie verversen moet je 3 boutpluggen eruit halen
om niet te verhalen over de oliefilter helemaal voorin tussen de uitlaatbochten waar je 3cm ruimte hebt voor je gereedschap en vingers.
zal niet over kleppen stellen hebben.
Ja, ik heb er al meer horen klagen over hun olie-filter. Dat is niet de meest handige plek. Aan de andere kant, ik draai em er zo vanaf, en aangezien je de olie aftapt al het blokkie warm is DAN ZIJN JE BOCHTEN OOK WARM
Kleppen stellen? ja hou daar over op!
Maareh 3 pluggen voor de olie? Wat voor voor-oorlogs ding was dat dan? Of bedoel je de voorpoten??
@KawaSjakie wrote:
Ja, ik heb er al meer horen klagen over hun olie-filter. Dat is niet de meest handige plek. Aan de andere kant, ik draai em er zo vanaf, en aangezien je de olie aftapt al het blokkie warm is DAN ZIJN JE BOCHTEN OOK WARM
Kleppen stellen? ja hou daar over op!Maareh 3 pluggen voor de olie? Wat voor voor-oorlogs ding was dat dan? Of bedoel je de voorpoten??
![]()
nee , heb ooit de olie ververst van een gtr1000 en een zzr1100.
kan me deze 2 zaken nog wel herinneren , zoiets vergeet je niet
😉
Dat kan ik geloven dat je dat niet vergeet. Die kuip van een GTR 😡
@KawaSjakie wrote:
Dat kan ik geloven dat je dat niet vergeet. Die kuip van een GTR
😡
![]()
ja , dat hoort bij zo,n fiets , enige aerodynamische vorm is aan die Kawa wel besteed.
net zo,n leuk klusje als het stuur loshalen bij een PanEuropean1100.
zit ook helemaal ingepakt in plastic.
zulke klusjes moet je bewaren voor de winter!
GTR vormde gelukkig een uitzondering op moeilijke kuipdelen bij Kawa, bij Honda kunnen ze erook wat van!
Heb je bij zo'n BMW geen last van zeker?
Ik hoorde pas een monteur die bij een BMW even een nieuwe koppeling moest steken. Hele fiets lag uit elkaar!! Dat hoeft dan bij zo'n Jap weer niet...
@KawaSjakie wrote:
zulke klusjes moet je bewaren voor de winter!
GTR vormde gelukkig een uitzondering op moeilijke kuipdelen bij Kawa, bij Honda kunnen ze erook wat van!
Heb je bij zo'n BMW geen last van zeker?
Ik hoorde pas een monteur die bij een BMW even een nieuwe koppeling moest steken. Hele fiets lag uit elkaar!! Dat hoeft dan bij zo'n Jap weer niet...
yep , zit een autokoppeling in , 1 plaat.
moet je wel tusen motorblok en de bak monteren
heb er nu 2 gedaan en begin het nu te leren.
4 uurtjes stief doorwerken :ugeek:
Haha, zo heeft elk merk z'n nadelen. Maar we kunnen het beter over de voordelen hebben, want dáárom heb je je brommert gekocht!!
Dus: als ik met 11000rpm probeer m'n schaamrandjes in te korten, denk je dan dat ik aan kleppen stellen denk?
(welnee! eerder aan: hoe hou ik dat ding tussen de strepen 😮 )
tja , schaamranden .
dinsdag m,n winternoppen geruild voor straatplakrubbers , is wel weer FF wennen als ik eerlijk ben.
ga opeens stuk harder weer door dezelfde bochten
veren nog bijregelen , liep erg wijd elke keer :ugeek:
😀 lekker hè? en dan met dat warme weer, dan plakken de bandjes net even beter.
Ik heb wel de nozzle van m'n kettingsmeersysteem(dat kennen BMW's niet, maar je kunt je wel inleven denk ik!!) moeten verzetten, achterband werd soms een beetje vettig... Dan loopt je bocht ook niet helemaal hoe je gepland had!
Affijn, morgen zal het wel druk worden met alle motoren weer op de weg! Wordt mooi ❗
heb nog wat plaatjes van laatste trip Grand Alps.
Mooie plaatjes.
Zag ik ook niet ergens de 4-wieler van Rudy?
Klopt,
Ik was daar ook even met de 11BL, voor de gelegenheid zwart gemaakt, valse kentekenplaten er op en een imperial gemonteerd, kan ook nooit eens ergens incognito naar toe.
Nooit geweten dat je een GS ook zo gemakkelijk op één oor
kan liggen, lijkt wel een Jap.
4 maffe BMW boy,s is ideaal om elke dag schade te maken.....
gelukkig vangen die hangtietuh de klappen op