ik ben weer de gelukkige die dan dienst heeft
jee zeg heb jij weer mazzel
spaart je wel een schoon maak beurt uit , wat ik eigenlijk nooit doe
verheug me er wel op....
Net terug van het voorrijden van de Allroad route. En zoals gevreesd zijn er weer een paar zandpaden tot fietspad of enkel voor bestemmingsverkeer verklaard. Geen nood we hadden een bestemming. Ook een fiets, alleen geen zin in trappen vandaag.
Maar met wat zoeken hebben we de route aan kunnen passen zodat die weer helemaal legaal te rijden is.
Ook heb ik het drukke stuk bij de Drunense Duinen in de buurt er uit gehaald. Dat is bij mooi weer filerijden. ...hebben we geen zin in.
Zoals de route er nu bij lag heb je echt geen noppen nodig. Maakt het hooguit mogelijk om wat harder te rijden op sommige stukken.
Ik heb er zelf (nog) geen TKC's onder liggen, maar ik had geen enkele moeite om mijn neef met TKC's onder zijn Strom op het bospad bij te houden.
Als het de komende 2 weken niet al te veel gaat regenen, dan zijn de onverharde paden noploos heel goed te rijden. Ik zal als het lukt van de week nog ff een filmpje posten van het voorrijden. Dan kunnen jullie zien hoe de paadjes er bij liggen.
voor de manne van hier , ik zal rond 10:30uur bij Motopoint zijn op TKC,s :
Adres:
Industrieweg 6
5091 BG
Middelbeers[/size]
ik heb zelf de route allroad en zal indien nodig voorrijden.
das prima jan , denk dat ons groepje zich wel zal vinden daar.
wel graag ook wat drink en rookstop er in he, en plaatjes schieten voor het forum π
ja daarom ook iets vroeger starten , de groepen gaan 12:00 uur weg , als wij proberen 11:30uur te starten zou perfect zijn.
moet de route nog FF nalopen waar de eet/drinkplekken zijn.
zie je zondag vriend, weet nog niet hoe laat we er zijn.
denk rond 11 uur zekers...
en vergeet het uur voor uit niet he π
@Oemoemenoe wrote:
Adres:Industrieweg 6
5091 BG
Middelbeers[/size]ik heb zelf de route allroad en zal indien nodig voorrijden.
![]()
Ben er ook om 1030.
12:30 moet ik weer weg![]()
@Oemoemenoe wrote:
5091 BG
![]()
π Zie je daar samen met To π m
@Ninjawil wrote:
@Oemoemenoe wrote:
5091 BG
![]()
Ben er ook om 1030.
12:30 moet ik weer weg![]()
HΓ© Wil, betekent dat dat je de route niet uit gaat rijden?? In twee uurtjes gaat dat niet lukken hoor.
Of moet er weer ergens een muurtje gemetseld worden?
Ptr
Tja, als Oemmie er rond 10:30 uur is, dan zal ik er ook zo'n beetje om die tijd zijn, denk ik.
Moet de route nog downloaden. Zo direct eens even zien.
Ptr
@Varo-man wrote:
Tja, als Oemmie er rond 10:30 uur is, dan zal ik er ook zo'n beetje om die tijd zijn, denk ik.
Moet de route nog downloaden. Zo direct eens even zien.Ptr
Kijk eerst even of die Varadero het nog wel doet.....................................................
Tot morgen
Nondeju, ik kan de route niet vinden op de site van Motorvision. Tenminste niet in "Garmin"-formaat.
Hopelijk kan iemand die vanavond nog doorsturen, als die iemand nog wakker is??
Alvast bedankt.
Ptr
Er wordt hier door een zeker iemand, gesuggereert dat mijn Varadero het misschien niet zou doen?? π
En waar is dat op gebaseerd?
Kijk jij maar uit, dat je niet omvalt met die hoge noppen onder die KLV. Woehahahaaa
Ptr