zondag 25 maart 201...

Meldingen
Alles wissen

zondag 25 maart 2012 Warme Sjoko Toer voor MS Research

64 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
379 Bekeken
(@yuk-foo)
Active Member
Topic starter

Zondag 25 maart is het weer tijd voor de Warme Sjoko Toer. Een sponsorrit voor MS Research. We hebben weer een paar mooie nieuwe routes uitgewerkt. Je kunt kiezen voor een route die op het asfalt en de straatstenen blijft of voor een route die ook regelmatig de verharde weg verlaat. De street versie gaat door Brabant en pakt wat van de minder bekende dijkweggetjes in het land van Altena. De allroad versie blijft in Brabant.

We starten vanaf ca. 12.00u vanaf Moto-Point Gear, Industrieweg Middelbeers. Vanaf de grote parkeerplaats bij Moto-Point kunnen we het vertrek georganiseerd laten verlopen en kan iedereen vooraf een bakkie koffie, warme sjoko of thee drinken. De firma Peijnenburg zorgt daarbij voor een lekker stuk ontbijtkoek.

We hopen op een grote opkomst motorrijders die na een vrijwillige donatie ten behoeve van de stichting MS een mooi stukje willen gaan sturen door het Brabantse landschap.
Inschrijfgeld voor een georganiseerde toertocht bedraag meestal tussen de โ‚ฌ 5,-- en โ‚ฌ 10,--. Voor deze sponsorrit wordt geen inschrijfgeld gevraagd. We hebben liever dat je wat extra doneert in de collectebus voor MS Research die bij start bij het koffieapparaat aanwezig is.

Om deel te kunnen nemen aan deze toertocht hoef je je niet verplicht in te schrijven. Je kunt de rit prima met een eigen groep of op eigen gelegenheid rijden.
Als je met een groepje met een voorrijder van MotorVision mee wilt rijden, dan is het wel nodig dat je laat weten dat je met ons mee wilt rijden. Dat kun je doen door een mailtje te sturen naar arno@motorvision.nl. Vermeldt in het mailtje je naam, je merk en type motor, je rijstijl en je rijervaring. Dan kunnen wij daar rekening mee houden bij de groepenindeling.

Het rijden van de allroad route met een groep van MotorVision is onder het voorbehoud dat de bospaden niet te modderig zijn. Ik zal die groep zelf voorrijden en moet nog wel een beetje vooruit kunnen komen op mijn gewone straatbanden.

We gaan er van uit dat iedereen zelf de route in de GPS heeft staan en/of heeft uitgeprint.

Het aantal voorrijders is beperkt en we beperken de groepsgrootte tot maximaal 8 motoren. We kunnen daarom niet garanderen dat we iedereen in kunnen delen bij een groep met MotorVision voorrijder. We gaan er van uit dat je dan de route op eigen gelegenheid of met je eigen groepje kunt rijden. Door mee te rijden ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

>>> Klik hier voor de routes en overige info

Geplaatst : 13 januari 2012 11:36
(@oemoemenoe)
Noble Member

ook hier zal ik me natuurlijk weer bij aansluiten , Yuk Foo weet er van .
uiteraard de allroadroute als vorig jaar , was ook een succes.
๐Ÿ˜Ž

Geplaatst : 13 januari 2012 12:37
(@ninjawil)
Prominent Member

Strakkies is die beemer versleten voordat ie Turkije raakt LoL

Geplaatst : 13 januari 2012 21:17
(@black-mule)
Prominent Member

geeft niks ding is toch al op...

Geplaatst : 14 januari 2012 16:52
(@oemoemenoe)
Noble Member

dat zei je 2 jaar terug ook al LoL
daarna nog heel veel kliks gemaakt ๐Ÿ˜‰

Geplaatst : 14 januari 2012 21:08
(@the-silverdonkey)
Active Member

ik ga nix meer toezeggen pfff wat een drukte iedere keer
maar als ik de kans heb probeer ik er deze keer wel bij te zijn.

grtzz Rob

Geplaatst : 5 februari 2012 16:39
(@varo-man)
Reputable Member

IJs en weder dienende, ben ik ook van de partij, samen met Oemoemenoe neem ik aan.
Uiteraard weer de all-road rit.

Ptr

Geplaatst : 6 februari 2012 00:16
(@black-mule)
Prominent Member

ik zal zien dat ik er bij ben ( ben dienstvrij geloof ik) zodat ik die klv en die beemer en varo door de wildernis daar kan trekken.
anders komen ze nooit weer ergens aan LoL
eigenlijk bijna een verplichting he..... ๐Ÿ˜›
maar goed dat ik een ezel heb.

Geplaatst : 10 februari 2012 17:38
(@ninjawil)
Prominent Member

Ooh, ik dacht juist dat die op de Kawa zat LoL

Geplaatst : 11 februari 2012 14:06
(@varo-man)
Reputable Member

@Ninjawil wrote:

Ooh, ik dacht juist dat die op de Kawa zat LoL

Hรฉ Ninja, er staat toch nergens dat je ook mee gaat?
Zou je dat wel doen met een KLV?? Het is zwaar werk hoor!! LoL ๐Ÿ˜† LoL

Ptr

Geplaatst : 12 februari 2012 11:15
(@black-mule)
Prominent Member

ach we laten hem wel ergens achter.... LoL

geven we hem die maandag wel op als vermist Smile

Geplaatst : 12 februari 2012 11:36
(@varo-man)
Reputable Member

Lijkt me ook niet alles.
Want dan loop je wel risico dat heel Rotterdam-Rijnmond in de bossen onder Hilvarenbeek loopt te zoekn. LoL
Hoewel ......
Dan kan ik misschien eens met 200 over de ring van R'dam. Meestal haal ik de dertig niet eens.

Ptr

Geplaatst : 12 februari 2012 11:39
(@ninjawil)
Prominent Member

Staat inderdaad nergens dat ik met die sjoko toer mee ga.
Wacht nog even mijn rooster of en nog veel belangrijker het weerbericht. LoL
Deze allroad Kawa admiraal gaat niet de hele dag in de plensregen rijden. Mr. Green

Geplaatst : 13 februari 2012 12:55
(@oemoemenoe)
Noble Member

allroadroute door de blub met straatbanden kan ook niet goedgaan.
kan beter voor de straatroute kiezen dan.
ik leg m,n TKC,s ff over en doe met of zonder regen de allroad ๐Ÿ˜ฎ

Geplaatst : 13 februari 2012 13:46
(@ninjawil)
Prominent Member

Heb zaterdag Conti's TKC's besteld. Eind vabn de week liggen ze erop LoL
Gewoon eens uitproberen die dingen. Volgens v-stromrijders die ze al gebruikt hebben kun je daar makkenlijk 20000 km me rijden.
Ook op straat zouden ze het goed doen.
En als ik heel hhel lang terug denk(1984) toen reed ik op een XT500 ook met noppenbanden. Op de weg en off-road Mr. Green

Geplaatst : 13 februari 2012 18:50
Pagina 1 / 5
Deel: