Goeiemorgen iedereen, het volgende evenement wil ik jullie niet onthouden. In het kader van de integratie van de new classics van Triumph (de Bonneville, de Scrambler in mindere mate maar vooral het model Thruxton zal in het zonnetje gezet worden) in de caferacer-scene cq het R&R-gebeuren, organiseert de Road Rocket Club Nederland een Thruxton-meeting in het pittoreske dorp Kloosterhaar (onder de rook van Coevorden-Hardenberg) gedurende de paasdagen (zondag en maandag). Ten overvloede dient vermeld te worden dat álle merken caferacers welkom zijn (óók luidruchtige germaanse types). Verder is het natuurlijk een leuk doel voor een paasritje, vele eigenbouw-verbouw-herverherbouw-fietsen zijn deze dag te bewonderen bij De Finish. Enfin, het volgende schrijven kreeg ik van meneer de directeur....
Hallo Ton Up Boys
de eerste RRC meeting van dit seizoen staat weer voor de deur en ik wil jullie allemaal bedanken voor de offers die we tesamen hebben gebracht aan de weergoden;
HET ZIET ER GEWELDIG UIT!!
het belooft een prima Paasweekend waarbij we weer de motoren van stal halen en het tentje achterop binden om niets te hoeven missen van dit Easter Treffen.
Op zondag , 1e Paasdag is het Motocafe 'de Finish' vanaf 11.00u geopend om de eerste koffie uit te reiken aan de vroege starters.
je kunt de hele dag / avond aankomen en aanschuiven aan bijv. de BBQ of wat later aan de RnR avond die we , m.m.v Mischief!, in dit gezellige motocafe organiseren.
De locatie is vrij makkelijk te vinden als je vanuit Kloosterhaar het dorp uitrijdt . Er zullen voldoende motoren staan om je erop te wijzen dat je toch echt bij 'de Finish'bent aangekomen.
Naast het motocafe is een grote open plek waar we onze tentjes (en sommige camperbusje) kunnen opzetten. De eigenaar, Andre Mollen, zal ons van harte welkom heten en alles in het werk stellen om het ons naar het zin te maken.
Op maandag , 2e Paasdag, hebben we niet veel tijd om lang bij te komen van de avond ervoor ....om 12 uur willen we starten met de Burn-Up die ons zal leiden door een groot gedeelte van Duitsland ( paspoort mee !) onder de leiding van Marcel van der Veen.
We zullen op tijd terug zijn in Kloosterhaar ( rond 15u) om iedereen weer genoeg gelegenheid te geven tijdig huiswaarts te kunnen keren.
Zoals in de aankondiging staat , willen we in het bijzonder de New Classic Owners uitnodigen om eens een RRC treffen mee te maken . Natuurlijk zijn er al een flink aantal RRCers die de nieuwe Hinckley Triumphs, Kawasaki W650 en Duuc's Classic Sports berijden, maar we hopen dat we ook vele nieuwe berijders mogen begroeten.
En natuurlijk zijn alle 'óuwe getrouwe' caferacers hier van harte welkom.
Dus....niet langer piekeren maar de motor uit het vet en het stuur richting Kloosterhaar! (dan zien we je daar.)
Gert
Of ikzelf ook van de partij zal zijn hangt af wat ik vandaag aan zal treffen bij inspectie van m'n oliepomp, transparante olieleidingen blijven transparant. Altijd weer malheur met die engelse brikken.......
mooie dag toegewenst,ik zit met Jappie in Brabant.
ook cafees maar rustig en kalm toeren.
Veel plezier Henk! Rustig rijden!
Hee Coni, eens kijken of ik wat tijd kan vrijmaken hier voor.
Heb geen Caferacer, maar vind ze wel erg gaaf allemaal.
Misschien zien we mekaar.
Zal eens even Googelen waar Kloosterhaar ligt, kan ik daar zondag wel even naar toe knorren op een luidruchtig Germaans tiepje.De maandag is voor mij niet geschikt, dit ivm de tocht door Germania, durf ik niet te komen met mijn Germaantje.
Ga nu effe Googelen bij maps.
Heb al even Gegoogeled, ligt vlak bij Deutschland ja, als ik daar gas geef, komen die Moffen me nog halen.
Euh????????????
Waar was iedereen eigenlijk?
Je knalde keihard weg! 😐
Hallo zeg, ben u ook alweer terug?
Was er al om 11.30 uur, zelfs geen directeur te zien, ben gebleven tot een uur of 2 / halluf drie of zo, heb hem toen inderdaad even lichtelijk open gepleurd richting Germania, toen terug nog even het gas er op voor de feestgangers, kwam nog een hele zooi Engelse makelij tegen, zat jij daar ook bij dan?
Absoluut! 😐
O, dus. Maar ben je nu alweer terug dan, wat untzettend schnell ja, haben sie zu schnell gefahren soms?
Begreep van Gert dat sommig spul moeizaam aan de loop te krijgen was, maar wie tankt er in hemelsnaam ook diesel in een Triton? doe je toch niet. Bmw gehalte was erg laag, maar wel van een zeer betrouwbaar en rumoerig niveau.Ben ook niet anders gewend.
Wel grappig trouwens, stond een gast met een Japanse motor/Deutsch kenzeichen, toen ik aan kwam, toen ik van de motorfiets afstapte vroeg die gek of ik mijn uitlaten verloren was, maar ze zaten er all nog gelukkig aan.Stomme surrogaat Duutser, want hij sprak Hollendisch.
Haha!
Maar we waren al weer om 4 uur op de fiets terug. Het was erg warm en er was op het moment niet veel te doen. Sher is haar koplampbout verloren onderweg. Zat geen ersatz in de fameuze pechdeuze......
Niet?
Zat toch een 10 cm lange M8 bout in, met 200 ringen en 1 moer, of ben ik nu gek? Zeg dan gewoon dat je geen ijzerzaag bij je had, heb ik ook niet.
Kwee nie of die het al doet, maar aan het eind zowaar bewegend beeld, ja,ja!!!!!