Sjoko Toer 2013 voo...

Meldingen
Alles wissen

Sjoko Toer 2013 voor MS Research HERKANSING OP 13 APRIL

23 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
285 Bekeken
(@oemoemenoe)
Noble Member

tegen die tijd zal ik de route downloaden , maar rij deze keer liever in een groepje mee zonder zelf voor te rijden.
misschien kan ik met Yuk Foo en z,n gang aansluiten ,allemaal mooie GSen die graag ofroaden .
moet nog wel FF wielen wisselen. :ugeek:

Geplaatst : 23 maart 2013 16:45
(@varo-man)
Reputable Member

@Oemoemenoe wrote:

tegen die tijd zal ik de route downloaden , maar rij deze keer liever in een groepje mee zonder zelf voor te rijden.
misschien kan ik met Yuk Foo en z,n gang aansluiten ,allemaal mooie GSen die graag ofroaden .

Ik wil voor de gelegenheid ook wel voorrijden hoor. Waarschijnlijk wordt het voor mij ook de off-road-versie.

Ptr

Geplaatst : 23 maart 2013 16:52
(@oemoemenoe)
Noble Member

dat wordt zeker weer lachen , als het weer een beetje meezit

Geplaatst : 23 maart 2013 17:48
(@shadow)
Reputable Member

@Varo-man wrote:

@Oemoemenoe wrote:

Ik wil voor de gelegenheid ook wel voorrijden hoor. Waarschijnlijk wordt het voor mij ook de off-road-versie.

Ptr

LoL LoL LoL
zoalsm je int begin kunt lezen varoooooo!!!!!!!
als het weer goed is rijden hetty en ik de niet off-road rit

Geplaatst : 23 maart 2013 22:29
(@varo-man)
Reputable Member

@shadow* wrote:

@Varo-man wrote:

@Oemoemenoe wrote:

Ptr

LoL LoL LoL
zoalsm je int begin kunt lezen varoooooo!!!!!!!
als het weer goed is rijden hetty en ik de niet off-road rit

OkΓ©, okΓ©, de boodschap is duidelijk LoL
Dan rij ik lekker met jullie de gewone rit. Voorkeur voor de lange of de korte rit?
Ik zal ze allemaal downloaden. Tegen die tijd spreken we elkaar wel.
Even afwachten wat het weer gaat doen. Vanochtend werd ik wakker met een laag sneeuw van 7 cm in de straat. En ijzig koud, brrrrr.
Goed dat ie verzet is naar 13 april. Ik geloof niet dat er vandaag een hond gekomen zou zijn.

Laterrrrrr .......

Ptr

Geplaatst : 24 maart 2013 18:09
(@oemoemenoe)
Noble Member

hmm kan toch niet mee de 13e , moet naar het familieweekend wat lang geleden al georganiseerd is.
hele weekend in bungalows gezellig samen haha....

Geplaatst : 28 maart 2013 16:36
(@varo-man)
Reputable Member

Dus Oemmie gaat niet mee? Jammer, lang gelee nie gesjien.
Dus ik ga met Irma en Hetty? Geen concurrentie van andere mannen? Mooi, het feest mag beginnen. LoL πŸ˜† LoL
En hoe is het met de aanschaf van de nieuwe motor door vARIEdero? Al enig zicht hierop?

Ptr

Geplaatst : 28 maart 2013 21:21
(@yuk-foo)
Active Member
Topic starter

@Oemoemenoe wrote:

hmm kan toch niet mee de 13e , moet naar het familieweekend wat lang geleden al georganiseerd is.
hele weekend in bungalows gezellig samen haha....

Da's jammer.
IK heb de rit al een keer verzet zodat je mee kon. Wil de familie het familieweekend nu niet een keer verzetten zodat je toch mee kunt? Mr. Green

Geplaatst : 31 maart 2013 10:50
Pagina 2 / 2
Deel: