Classic Race Demonstraties in Appelscha
dinsdag 18 september 11:39
Appelscha - Door SA3 wordt zaterdag in Appelscha de 'Classic Race Demonstraties' georganiseerd. Op het parcours op de Oosterse Es zijn demonstraties te zien over de klassieke motorsport uit de periode vanaf WO II tot de jaren tachtig.
De coureurs willen het publiek graag laten genieten van dit rijdend motormuseum. Het gaat daarbij in eerste instantie niet echt om de snelheid, maar meer om de sfeer, de gezelligheid en nostalgie.
De toegang tot het evenement, dat van 10.00 tot 18.00 uur plaatsvindt, is gratis.
Deze motorsportdag wordt mede ondersteund door de Stichting Aanvullende Motorsport (SAM), die al vanaf 1988 actief is in deze sport.
Je weet dat 18 sept gisteren was hé?
Ik ga gisteren wel even kijken.
Dan kan ik eergisteren zeggen, dat ik toch geweest ben.
jullie moeten even leren lezennnnnnnnnnnnnn
er staat a.s zaterdag en dat is bij mijn weten 22 september .
okidoki ????????????
gesnapt .................
LEREN LEZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot zaterdag ,na de viswedstrijd .
Lezen... wat is dat, kun je dat eten?
Ach ja, zaterdag, zag ik net ook staan.
Ik geef gewoon Marco de schuld, hij is begonnen
Appelscha, ligt dat niet dicht bij Oosterwolde?
En wie woont er nu ook nog weer in Oosterwolde?
Als het weer goed is en ik heb zin, kom ik misschien
wel even kijken.
Staat toch echt dinsdag!!!
Er staat Dinsdag,oke klopt ,maar op deze dag (Dinsdag)is het artikel geplaatst.
Er word natuurlijk niet op Dinsdag geraced,maar op de ZATERDAG erna dus 22 September 2012 na Christus.(Jezus)
Dus niet morgen?
Of vandaag?
@henks wrote:
Er staat Dinsdag,oke klopt ,maar op deze dag (Dinsdag)is het artikel geplaatst.
Er word natuurlijk niet op Dinsdag geraced,maar op de ZATERDAG erna dus 22 September 2012 na Christus.(Jezus)
Wie bedoel je nou? Jezus of Christus?
Ik geef het op ,tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op.
Er wordt dus geraced tussen dinsdag en zaterdag,
een 5-daagse evenement en Jezus doet ook mee.
Ik ga zondag.
Aha,een slimme vogel.
[attachment=1:2yjdfgn7]motor.jpg[/attachment:2yjdfgn7]
Zaterdag 22 september 2012 a.s organiseert SA3 de Classic Race Demonstraties In Appelscha
. Deze motorsportdag wordt mede ondersteund door de Stichting Aanvullende Motorsport (SAM), die al vanaf 1988 actief is in deze sport. Op het parcours waar ook de wielronde word gehouden (Oosterse Es) zijn de gehele dag demonstraties over de klassieke motorsport uit de periode: 2e Wereld Oorlog tot de tachtiger jaren. Dat was ook de periode dat de stratencircuits erg geliefd waren in Nederland, zowel bij de rijders als het publiek. Dat publiek kan dus in Appelscha weer genieten van al die oude motoren van b.v. de 50 cc tot en met de zijspan. Het gehele evenement staat onder auspiciën van de motorsportbond, die de veiligheid van het circuit, de deelnemers en het publiek controleert. De coureurs rijden dus allen op klassieke motoren, die door hen worden gekoesterd. Heel veel vrije tijd wordt in de hobby gestoken, met als doel het publiek te laten genieten van dit rijdend motormuseum. Het gaat daarbij in eerste instantie niet om de echte snelheid maar veel meer om de sfeer, de gezelligheid en nostalgie. Genieten van een dagje TT, zoals het vroeger was?, kom dan naar het circuit aan de Oosterse Es te Appelscha
. Het evenement begint om 10.00 uur
en duurt voort tot 18.00 uur
. De training is van 10.00 uur- 12.00 uur en de wedstrijden zijn van 12.30 uur tot 18.00 uur. De toegang en het parkeren is GRATIS. parkeren kunt u op de P-plaatsen nabij de horeca aan de Boerestreek
. Dat is op loopafstand van het circuit.
[attachment=0:2yjdfgn7]B2761C62BC25E3D2ED8DE1154801BFDD.jpg[/attachment:2yjdfgn7]
PB
[attachment=0:3rwxwpee]racingday appelscha 001.jpg[/attachment:3rwxwpee]
renner(s)kwartier