Ben bezig de BMW te laten wennen aan het Groninger land, Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen. alleen morgen nog en volgende week nog 3 dagen Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen>Veendam>Assen, me dunkt, weet ze straks de Rouge Haan ook wel te vinden.
wil jij met deze temperaturen zaterdag nog naar de rooie kip ?
Eh? ja, het vriest toch niet.
nee nog niet,je zal maar in een tent liggen..
Slaapdrankje naast de slaapzak!Blijf je lekker warm bij. https://www.google.nl/search?q=elefantentreffen&hl=nl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=KumjT76cD4iD4gSB3smzCQ&ved=0CHsQsAQ&biw=1280&bih=649
Gadverdamme,
Kom net weer zeiknat thuis,toch maar eens naar regenkleding kijken.
heb je zo hard gewerkt dan,dat je het zweet op de rug hebt?
Dus niet bij Jamin begrijp ik hieruit.
Geen wonder dat je daar niks hebt gevonden. 😉
Zo, ben weer terug, gisteren eigenlijk al.
Moest gistermorgen werken en gelijk daarna op de brommer richting Rode Haan, zonder Tomtom, zonder kaart, reed er dus inderdaad voorbij, zag wel een groep motoristen staan, maar ik had het bord Warfhuizen niet gezien, waren ze dus wel en de brommer maar gekeerd.
Was toch wel een aardig grote groep die zich verzameld had, meesten voor mij onbekend, maar ik zag gelijkenis met een Tom en Danny, zal het daar toch wezen toch.
Men hoorde mij inderdaad aan komen, had ik ook gezegd, prachtige weg vanaf Aduard tot dit punt, mooie slingerbochten waar het gas er mooi op kon en geen politie te zien in dit wijde landschap, ook haast geen bomen.
Brommer viel bij het merendeel wel in de smaak geloof ik, men was over het algemeen toch wel positief over het geheel. Kon nog net een sigaret roken en daarna het Groningse landschap in.
Ervaren rotten achterin de groep, was maar zo zelfverzekerd om achterin de groep aan te sluiten, af en toe flinke gaten laten vallen zodat het gas er even goed op kon, vond Tom wel leuk, heeft genoten van het geluid en vergeleek dit met de oude Italiaanse racers van weleer, dank je Tom, dit was ook de bedoeling.
Koud was het trouwens bij Lauwersoog, verrekte koud mag ik wel zeggen, maar verder de hele middag de zon er bij.
Kwam zelfs door plaatsen waar ik nog nooit van gehoord had, wat te denken van een dorp dat Kleine Huisjes heet, is toch vreemd? Plaatsen als Doodstil, 't Waar, Arwerd of Krewerd, da's mij niet vreemd, dat zijn werelddorpen, maar dat?
Tegen 18.00 uur huiswaarts gekeerd, de blijvers achter latend voor overnachting in hun tent of Tipi, het wordt een graad of 2 vannacht, sterkte hiermee jongens( had wel de indruk dat er inwendige verwarming aanwezig was trouwens).
Rest mij om nog even een kort filmpje in elkaar te draaien.
En Tom: bedankt, was een mooie rit en bedankt voor het compliment.
En Danny: er moet nu toch echt een nieuwe voorband op je BMW
En de GS rijders: Jezus zeg, wat heeft dat spul een wegligging en handelbaarheid, kan inderdaad geen Jap tegenaan.
[youtube:2lv9b5qt]
Forum tref,net niet dus kom daar om 13.35 aan ,loopt er 1 beer van een vent (bewaker ?)
zegt ie dat jullie net 20 minuten geleden vertrokken zijn.
En dat is niet volgens afspraak want er zou om 13.30 begonnen worden te rijden
maar zei die gast ze rijden ook naar Lenies dorpie dus ik daar heen gebromd,0 motorrijders gezien
en dacht ook dat word zoeken als een speld in de bekende hooiberg dus houdoe en de groeten ik toer hier in mijn uppie wel wat rond ben trouwens in gezelschap van de Nighthawk dus wat kan er mis gaan .......
prachtig weer in het Gunningerland wel wat aan de frisse kant,richting Lauweroog ook maar natuurlijk ,geen hordes mensen zoals bij warmer weer,vort hier op Zoutkamp aan en toen vond ik het wel mooi genoeg.
Zag een brettie met Kollum en dacht daar opaan maar das richting huis,en daar brand de kachel.
toch nog ff 160 km gereden dus de Honda was weer op bedrijfstemperatuur.
@Rudyhadee wrote:
Zo, ben weer terug, gisteren eigenlijk al.
Moest gistermorgen werken en gelijk daarna op de brommer richting Rode Haan, zonder Tomtom, zonder kaart, reed er dus inderdaad voorbij, zag wel een groep motoristen staan, maar ik had het bord Warfhuizen niet gezien, waren ze dus wel en de brommer maar gekeerd.
Was toch wel een aardig grote groep die zich verzameld had, meesten voor mij onbekend, maar ik zag gelijkenis met een Tom en Danny, zal het daar toch wezen toch.
Men hoorde mij inderdaad aan komen, had ik ook gezegd, prachtige weg vanaf Aduard tot dit punt, mooie slingerbochten waar het gas er mooi op kon en geen politie te zien in dit wijde landschap, ook haast geen bomen.
Brommer viel bij het merendeel wel in de smaak geloof ik, men was over het algemeen toch wel positief over het geheel. Kon nog net een sigaret roken en daarna het Groningse landschap in.
Ervaren rotten achterin de groep, was maar zo zelfverzekerd om achterin de groep aan te sluiten, af en toe flinke gaten laten vallen zodat het gas er even goed op kon, vond Tom wel leuk, heeft genoten van het geluid en vergeleek dit met de oude Italiaanse racers van weleer, dank je Tom, dit was ook de bedoeling.
Koud was het trouwens bij Lauwersoog, verrekte koud mag ik wel zeggen, maar verder de hele middag de zon er bij.
Kwam zelfs door plaatsen waar ik nog nooit van gehoord had, wat te denken van een dorp dat Kleine Huisjes heet, is toch vreemd? Plaatsen als Doodstil, 't Waar, Arwerd of Krewerd, da's mij niet vreemd, dat zijn werelddorpen, maar dat?
Tegen 18.00 uur huiswaarts gekeerd, de blijvers achter latend voor overnachting in hun tent of Tipi, het wordt een graad of 2 vannacht, sterkte hiermee jongens( had wel de indruk dat er inwendige verwarming aanwezig was trouwens).
Rest mij om nog even een kort filmpje in elkaar te draaien.En Tom: bedankt, was een mooie rit en bedankt voor het compliment.
En Danny: er moet nu toch echt een nieuwe voorband op je BMW
En de GS rijders: Jezus zeg, wat heeft dat spul een wegligging en handelbaarheid, kan inderdaad geen Jap tegenaan.
Ik denk dat de groningse veestapel vanaf vandaag ook wel weer rustig in de weide rondgraast!
De veestapel:
Waren gisteren rustig, op een enkele koe na. Ben zelf een dierenliefhebber, dus als ik in zijn 5e versnelling met 1000 RPM langs de dijk rijdt, zijn zelfs de schapen rustig. Als er ons een paard kruist, doe ik rustig aan in toeren en trek niet als een gek op, viel allemaal wel mee dus.