Hallo allemaal,
Ik ben Jessy Kamp woon in Winschoten en ben 24 jaar oud. Ben werkzaam als hijskraan machinist door west Europa en ben Audi fanaat. Ben op dit moment druk bezig met behalen van motor rijbewijs en tot nu toe loopt alles op rolletjes! Verder ben ik ook gek met auto's heb o.a. een Golf V 2.0TDI DSG 2005, Audi-Porsche RS2 1995, een Twingo 16v uit 2004 en voor het werk een Caddy 2014. Was voor 3 jaar geleden al druk bezig met motor rijbewijs alleen ben gezakt op theorie en toen niet meer van gekomen nu heb ik de draad weer opgepakt.
Verder is het gehele motor wereldje beetje nieuw voor mij dus alle tips en adviezen zijn meer dan welkom!
En nu waar het om gaat hier op dit forum de motor!
Het is een Ducati 749S Monoposto geworden uit 2005. Motor verkeerd werkelijk in nieuwstaat en bij thuiskomst natuurlijk gelijk schoongemaakt haha. Volledige onderhoud historie, boekjes en alle sleutels en kaart inc "geboorteakte" van Ducati fabriek zelf. Ook qua motor pak ben ik er uit een Alpinestars Challenger broek/jas combipak zwart van kleur.
Ben er echt heel erg blij mee kan niet wachten er straks mee de weg op te kunnen, geluid is echt super.
Hier wat foto's....
Groetjes Jessy
Nou welkom hier Jessy en wat een geluk dat je in Winschoten woont want met die bekeuringentrekker ben je zo de grens over om ff te jagen
Als ik zo`n motor had (Amsterdam) dan kan ik mijn loon beter direct laten overmaken naar Leeuwarden ๐ก
Danny ๐
Welkom Jessy.
Mooie motor en zeker niet de eerste de beste
om mee te beginnen.
Succes met je rijbewijs, misschien komen we elkaar wel eens
tegen, je woont bij mij in de buurt.
Welkom hier!
Mooie motor, en een goeie om direct je papiertje weer mee kwijt te raken ๐ฎ ๐ฎ
Veel plezier ermee en succes met je rijbewijs!