Hallo Dames en heren.
Ik ben Mark, kom uit Spijkenisse en mijn passie gaat uit naar alles wat wielen en een aandrijving heeft.
Ben momenteel 18, binnenkort praktijkexamen voor de auto en daarna wil ik voor me motorrijbewijs gaan.
Rij zelf al 2 jaar schakelbrommer, een Honda MT'tje uit 1985 en het leukste eraan vind ik het toeren(Alleen of met vrienden).
Zit zelf al een tijdje rond te kijken naar een leuke motorfiets voor zodra ik me motorrijbewijs heb.
Ben vandaag naar Motoport in Rockanje geweest, voor een paar handschoenen en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat info te vergaren.
Aangezien je van lezen genoeg leert, en de beginnersvragen hier ook al vast minimaal 70x voorbij gekomen zijn, zal ik jullie zo min mogelijk proberen te belasten met die vragen te herhalen.
Denk dat het nog een maandje of 10 duurt eer ik een motor zal aanschaffen, tijd zat om me in te lezen
Ohja, verder mijn hobby's zijn modelbouw, mijn brommers en sleutelen aan allerhande voorwerpen zolang mijn verstand het kan bijbenen
Groeten,
Mark
Welkom Mark π
Ook namens mij welkom, zitten een hoop Jap tegenstanders hier, pas daar voor op
fijn ,welkom Hondarijder,trek je niets aan van bovenstaand bericht Rudy kan het ook niet helpen,
hij is hopeloos tegen Opel en Jap rijders en adoreert zijn eigen schroot,om het maar even duidelijk te maken in abn. π
Ook namens mij welkom Mark.
Ik ben al 10 jaar een zeer tevreden
Japrijder.
Honda Kawasaki Suzuki
Honda Kawasaki Suzuki
Honda Kawasaki Suzuki
Honda Kawasaki Suzuki
Honda Kawasaki Suzuki
Ps. Ik heb er geen 15 gehad hoor,
daar zijn ze te goed voor.
Ieder zijn eigen merk gelukkig.
Mijn hart gaat niet zozeer uit naar een specifiek merk, maar wel naar voorkeur voor Jappen.
Ieder zijn smaak, heb iig wel gelezen dat BMW hier veel omstreden is, dat kies ik op gebied van uiterlijk nooit
Zit momenteel te kijken voor een Kawasaki KXL250.
Leuke beginnersfiets lijkt mij, ook wat goede recensie's over gelezen.
(Hij viel mij vooral op wegens zijn zeer opvallende kleur )
Yamaha is ook een Japanner,
heb ik geen ervaring mee,
maar schijnt ook best goed te zijn.
@Mark300 wrote:
Ieder zijn eigen merk gelukkig.
Mijn hart gaat niet zozeer uit naar een specifiek merk, maar wel naar voorkeur voor Jappen.
Ieder zijn smaak, heb iig wel gelezen dat BMW hier veel omstreden is, dat kies ik op gebied van uiterlijk nooit
Zit momenteel te kijken voor een Kawasaki KXL250.
Leuke beginnersfiets lijkt mij, ook wat goede recensie's over gelezen.
(Hij viel mij vooral op wegens zijn zeer opvallende kleur)
GROEN
Jups, Kawasaki groen.
Ach, schuif het naar me ouders maar als verkeersveiligheid
Welkom Mark π
Veel plezier op dit forum.
@Ninjawil wrote:
Welkom Mark π
Veel plezier op dit forum.
Kawaski KR-1S? Geweldige fiets. Heb je vast niet meer, zijn nu erg zeldzaam.