-
Hoi Kim , mooie motor! Veel plezier er mee en veel plezier op het forum!
Welkom Kim.
Suzuki, altijd goed.
Welkom hier en veel plezier met de Suzuki! Al wordt het langzamerhand tijd voor een winterstop, of ben jij een doorrijdster?
Mooie routes? tja, vanaf Tilburg recht naar beneden, Brussel links of rechts voorbij en vanaf Namen begint de pret!
Ook van mij nog welkom hier Kim
In het verleden werden er hier nog wel tourritjes georganiseerd maar helaas gebeurd dat vooralsnog niet meer
Maar als je ook weekeind(kampeer)tripjes op de motor wil gaan doen er komt in Mei een testweekeinde waar je op de motor je kampeerspul kan testen.
In 2015 doen we dat in Friesland :geek: (je kunt ook alleen zaterdags komen voor de tourrit en BBQ) maar het hele weekeinde is leuker natuurlijk
Voor verdere info over dat weekeinde moet je bij het topic testweekeinde 2015 in de rubriek reizen/touren van www.motor-forum.nl zijn. :ugeek:
Er gaat dan altijd een rijder voor die uit die buurt komt en de betere stuurweggetjes in die omgeving kent
Danny π
Dank jullie!
Ik heb dit weekend nog even lekker op mijn motor gereden... Al moet ik zeggen dat ik het nu wel behoorlijk koud begin te vinden. Maar ach, je moet er wat voor over hebben he π
Zolang het weer het toelaat, rijd ik nog een tijdje door!
Hallo Kim.
Ik heb nog wel enkele tourtochten liggen .
in nederland dan wel.
als je wil kan ik ze je wel toesturen.
Het zijn kris kras route,s uit de promotor.
Groeten John
Mooi! De motor ook trouwens Hahaha