ik weet niet of het is toegestaan maar hieronder een link van een motor die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen!
bijna geen informatie en via kenteken zeg ie tweede eigenaar. volgens mij zegt dat
ook niks. π
als ik deze persoon bel wat voor vragen moet ik stellen
http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/motoren-suzuki/te-koop-suzuki-gs650g-bobber-chopper-custom-oldskool-137298263.html
bijna alles is hier toegestaan
geen idee wat je moet vragen over zo'n Soes... Niet zo mijn genre, en ik ken geen mankementen/specifieke problemen met deze motor.
Onderhoudshistorie vind ik altijd wel interessant. In de winter gebruikt ivm pekel.
Misschien dat anderen nog wat (betere) ideeΓ«n hebben?
Verbouwd ding, matzwart gespoten, in de toekomst nooit meer in te ruilen. Brandhout...
Wat ben je weer heerlijk subtiel Vicking
Is wel een feit. Ga er mee naar een motorzaak om hem in te ruilen en ze willen hem niet eens hebben!!!
Kan ik me wel iets bij voorstellen, ja.
dus met andere woorden nooit een zelfgebouwde of verbouwde motor kopen>?
die standaard choppers vind ik zo standaard.... "/
ik ben gek op mat zwart en single seat en chroom is not done! shoot me als ik deze winter geen motor naar m'n zin kan vinden!
Om weer in te ruilen lijkt het me niet de beste keus, want dan is ie ineens niks meer waard. Daar heeft Vicking wel gelijk in...
Maar als jij hem mooi vind en er een goed gevoel bij hebt, dan er geen reden om hem niet te kopen. Zo duur is hij ook weer niet toch? Zou als ik jou was de motor gaan bekijken en op proef gaan rijden. Je gevoel volgen.
een vriend van me zei dat de bobber erg veel onderhoud vergt. als je er weinig tot geen verstand van hebt (zoals ik) dan is het beter om verder te kijken...
dusssss.....volgende link een leuke suzuki wat denken jullie dr van?
http://www.a6motoren.nl/motoren/10570/Suzuki-Intruder-700-.html
Is een leuk ding. Ik kan mij trouwens niet vinden in de uitspraak dat de bobber meer onderhoud nodig heeft dan een andere motorfiets. Vraag hem eens hoe hij dat ziet? De bobber heeft alleen wat aanpassingen op het uiterlijke gebied. Technisch gewoon een betrouwbare Japaner. Dus dat moet de redenen niet zijn.
Leuke fiets..ik hou meer van die rechtsboven
@ vicking
hij had het over de carburateur? die je vaak moet vervangen en schoonmaken etc β hij noemde ook hetzelfde ivm met inruil en meer zekerheid bij een motorzaak dan particulier. ik zal eens rondsneupen waar je zoal op moet letten bij een aankoop van een dergelijke fiets....
Niets meer dan een andere motor met carburatie.
nou ik heb besloten om voor een 'fabrieks' chopper te gaan Suzuki intruder of iets in die trand....keep you op de hoogte! π