zo man,, mooie fiets.. en leuk al die electronica,, moet je zelf nog wat doen?
en , kinderziektes heb je bij een nieuw model met 150.000 op de klok, beginnen slijtage dingen gedoe...
als ie goed onderhouden is hoeft dat geen punt te zijn,, goede indicatie van technische toestand van het blok is olie verbruik.. goed in de gaten houden.
Maar schijnen goed te rijden die braadpannen,, trekken als een berelul
veel plezier ermee
ow, dacht dat ze bij de 150 toch net ingereden waren en daardoor de kinderziektes eruit waren, verkeerd begrepen dus 😉
Haha moet wel lachen .... hij trekt idd goed of het is als een boerenlul weet ik niet, daarmee heb ik eigenlijk geen ervaring! 😉
Verder ja, slijten doen ze allemaal, en ja moet er zelf ook nog e.e.a. aan doen, dat houd het leuk, stukje veiligheid vond ik wel belangrijk gezien ik er ook zoveel mogelijk mee wil blijven rijden, ook met slecht weer!
ach ja, motormannen moeten een beetje stoer lullen toch,, vind ik wel tenminste.. dikke bike is niet voor watjes.. hoewel tegenwoordig rijdt iedereen maar motorfiets,, schandalig haha
maar waar heb je hem gekocht,? motorzaak of particulier?
en het is trekken als een berelul... boerelul is weer wat anders.. Maar 150.000 is toch een redelijke kilometerstand.. bijna 4x de aarde rond toch?
ben je zelf technisch?
😀
haha ja ik heb een AUTOCORRECT op mijn appel zitten die maakt er automatisch boerenlul van, en de woorden die er toe doen corrigeert ie niet, best handig.
Ja gekocht bij Motorhuis Napoleon in Haelen, ben zelf ook wel technisch en heb ook de Haynes manual gekocht, sleutel aan mijn Land Rovers en andere wagens ook voornamelijk zelf, men wordt voornamelijk door schade en schande wijzer 😉
Ja stoere praat genoeg, in de Laro wereld ook, dus gaan we hier gewoon verder!
150 is een behoorlijke stand maar verneem dat deze motoren makkelijk 3,5 kunnen rijden dus, komt goed en is geen motor voor de rest van mijn leven
ok, geniet van je bike,,, zal er wel een stukkie op willen rije? gaat ie ook op z,n achterwiel haha
maar sleutelen aan je landrover is wat anders dan aan een motor,,, als je wat verkeerd doet,,,, moet je ff niet aan denken toch...
arieverdetsjie
tja " als je wat verkeerd doet" uhm... vroeger altijd al aan brommers gesleuteld, daarna aan Land Rovers, inmiddels een hoop ervaring opgedaan en hetgene ik aan twijfel of niet zeker weet laat ik een specialist doen, dus daar maak ik me nog geen seconde druk over!
En ja wil wel rijden, maar heb inmiddels ook al wel gereden, sinds ik hem heb (nu bijna 3 weken) al een dikke 1200 er bij gezet.
zo is dat rijden met die bike,, enige manier om ervaring op te doen.. dan s trippie doen naar oostenrijk of italie.. moet kunnen met zo,n brommert haha
ben eigenlijk wel benieuwd naar het brandstofverbruik?
😮
het verbruik is nu natuurlijk wat lastig te bepalen omdat ik nog niet helemaal rijd zoals het zou moeten dus soms de chocke wat te lange open, wat te veel gas bij weg rijden of schakelen etc. etc. maar zit momenteel op een gemiddelde van 1 op 17
ok,, dat verbruik ik ook zo,n beetje met m,n fj 1200.. moet ik niet harder rijden dan 140. Vind het toch wel beetje dure hobby, vorig weekend naar de ardennen geweest op en neer... kost toch aardig wat money aan benzine..... 😡
Hou wel goed je banden op spanning,, scheelt ook
😀
ja die brandstof zou wel goedkoper/zuiniger mogen ja, al valt het dat weer wel mee met mijn Laro's 1 op 10 diesel, maar ik vind de onderdelen en accessoires in de motorwereld wel behoorlijk stevig geprijsd vergeleken met auto onderdelen etc.
Ja banden moeten vervangen worden omdat de vorige eigenaar te lang met de lage bandenspanning heeft gereden, dus nu heb ik van die schubben.
Maar ook van die prijs schrik ik, tot die tijd houd ik ze uiteraard goed op spanning, momenteel controleer ik alles elke dag nog zeer goed, die frequentie zal ietsje naar beneden gaan als lange tijd blijkt dat er niks aan is.
heb je helemaal gelijk in, echt fucking duur allemaal.. Vroeger ging ik naar een motorsloop en kocht daar wat ik nodig had, maar zelfs die zijn duur....
Zal je 1 hele goeie tip geven, en dat moet je echt doen.... word lid van de braadpan nederland club... die zal er ongetwijfeld zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan je lekker ouwehoeren over je pan,,,, en vaak hebben die onderdelen of nog liggen of goeie tips!
hoor het van je
😛
enne motozoom utrecht ff googlen internetbedrijf onderdelen... is ook wel redelijk met z,n prijzen
thanks zal eens kijken tegen de tijd dat ik ga knutselen, bestel voor de laro's veel in duitsland en engeland, maar soms ook in italie, spanje, frankrijk, belgie en soms in NL 😉