neem me niet kwalijk, maar als een motor beduidend meer gebruikt dan normaal die ruik je, die hoor je slecht draaien en dat voel je al rijdende.
Vooral als je verbruik omhoog gaat omdat de kleppen niet goed gesteld zouden zijn, dan zijn ze volgens mij compleet verbrand en loopt heel die fiets voor geen meter.
Verder kun je waarschijnlijk niet aan je verbruik afmeten dat er een uitlaat lekt. Het verbruik kan daardoor iets toenemen maar niet meetbaar.
Hang er nu maar gewoon de CO meter in( in de uitlaat ๐ )
Ik kom bijna nooit bij de dokter en heb nu automatische klep-stelling. Dat is omdat er altijd van alles mis mee was. Vergeet dan alsjeblieft al het vorige. Aan mijn motor kan ik af en toe inderdaad wel wat ruiken ja. Groeten. Alfred
Met m'n GSX haal ik gemiddeld 1:17.
Toen ik 6 jaar geleden net een ZX-9R had haalde ik nog geen 1:12,
caburarteurs afgesteld en gereinigd, toen 1:15.
Had ik al verteld dat die Varadero van mij, op de snelweg 1 op 15 rijdt, en op toerritjes 1 op 22????
Bij deze dan:
Ik rij een Varadero, bj 2004. Rijdt op de snelweg, bij 150/uur, 1 op 15.
Tijdens toerritjes is ie zelfs nog zuiniger: 1 op 22. Echt waar hoor!!
Ben ik het zelf die deze onzin sgrijvt??
Tjee
Ptr
@Pietje bel wrote:
Tja, gaan we voor een laag verbruik.
Mijn voorstel:Track T-800 CDI.
[attachment=0:i04zl4lk]Track 1.jpg[/attachment:i04zl4lk]
1 op 45. Diesel wel te verstaan. ๐ฎ
Alleen de aanschaf is wat prijzig; 17.500 of zo.
Maar 900 km op een tank. ๐
Pietje Bel.
Damn, die zou ik misschien wel willen aanschaffen nu Ziet er ook ongelooflijk goed uit.