aprilia rs4 125

Meldingen
Alles wissen

aprilia rs4 125

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
134 Bekeken
(@gataar070)
Active Member
Topic starter

Hallo, ik heb op het moment een scooter (Want ik ben nog geen 18) maar wil wanneer ik 18 word wel een motor.
nu heb ik al een beetje gekeken naar motoren die niet echt duur zijn en ben uiteindelijk terechtgekomen bij de aprilia rs4 125 (want de 2takt versie hiervan mag niet met a1?).
ik heb wat vragen over deze motor, ik weet natuurlijk dat ik niet moet verwachten dat hij 150 ofzo gaat en dat de optrek niet zo snel zal zijn als die van een 2 takt,
weet iemand het verbruik van deze motor?

verder heb ik iets gelezen over 11kw, en dat deze motor dat heeft.
Bij scooters zat het zo dat je em kon ontgrenzen en hierdoor kon je harder en reed je zuiniger. De enige manier waarop politie dit kon merken was als je op de rollerbank zal komen en dan zouden ze zien dat je te hard kan. Kan je deze motor ook ontgrenzen, wat is het verbruik dan, wat is de top snelheid dan (ongeveer allemaal natuurlijk) en kan de politie hier makkelijk achterkomen, of zijn er weinig dealers die een motor voor je willen ontgrenzen?

alvast erg bedankt en als iemand een andere motor weet die beter/zuiniger rijdt en ook niet al te duur is (gelieve niet boven de 5000) hoor ik dat graag.

mvg, gataar

Geplaatst : 26 mei 2013 12:53
(@greenbird)
Noble Member

Welkom Gitaar, voor 5000 kun je een hele goeie motor kopen, en dan zou ik zeker niet voor de
Aprilia rs4 125 gaan.
Ga eerst je rijbewijs maar eens halen, succes ermee.
Mr. Green

Geplaatst : 26 mei 2013 23:02
(@gataar070)
Active Member
Topic starter

klopt, het duurt nog even maar ik zal toch graag wat informatie erover willen zodat ik er al wat verstand van heb.

Maar kan je ook veel motoren van dit soort motor (vorm) voor 5000 kopen?

Geplaatst : 29 mei 2013 17:23
Deel: