Yamaha Maxim xj700s...
 
Meldingen
Alles wissen

Yamaha Maxim xj700s 1984 4 cilinder 53 kw custom, 46850 km.

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
3 Bekeken
 Tim
(@ttdeputter)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Berichten: 1
Topic starter  

Mooie Yamaha Maxim xj700s uit 1984.
Betrouwbare 4 cilinder. Snelle motor hoog in de toeren en ook goed voor beginners.

Motorisch goed. Nooit problemen mee gehad. Echter nu al een half jaar niet gereden. De accu heeft al die tijd aan de druppellader gestaan.
Ik verkoop hem omdat ik er te weinig op rij.

Heeft enkele mooie aanpassingen in vergelijking met het origineel: stuur, spiegels, dempers, knipperlichten, luchtfilters.
Het originele stuur, de originele dempers en het buddy rugsteuntje zitten er nog bij. Ook heb ik nog 4 nieuwe bougies liggen die ik er gratis bij doe.
Inclusief owners manual en onderhoudsgeschiedenis van de afgelopen 12 jaar.
Het knopje van de claxon mist.
Het ART4 kettingslot en bok niet inclusief, maar wil ik in overleg wel verkopen.

Bij serieuze interesse graag een bericht sturen. Ik wil graag dat de motor naar een liefhebber gaat die er net zoveel plezier van zal hebben als ik.
Het liefst verkoop ik de motor z.s.m. omdat ik binnenkort op vakantie ga, dus als je interesse hebt reageer snel want waarschijnlijk verkoop ik hem aan de eerste serieus geïnteresseerde.

Zeer goedkoop in onderhoud. Verzekering ongeveer €10 per maand en belastingvrij als je dec, jan en febr niet rijdt.


   
Citeren
Deel: