Triumph Daytona 675...

Meldingen
Alles wissen

Triumph Daytona 675 Special Edition 2011 te koop, nieuwstaat

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
110 Bekeken
(@koning-mib)
New Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Topic starter  

Kenmerken
Soort motor : Super Sport
Bouwjaar : 2011
Kilometerstand : 6.317 km
Motorinhoud : 675 cc
Beschrijving

Bij deze wil ik mijn Triumph Daytona 675 SE2 uit 2011 aanbieden.

De motor verkeerd zowel technisch als optisch in nieuwstaat.

Deze motor is de Special Edition 2 en voorzien van een blauw frame en een unieke parelmoer kleurstelling.
Tevens zijn er vele extra's waaronder een quickshifter, carbon onderdelen, arrow uitlaat en triumph gegraveerde rem en koppelingshendels.

Ik ben de eerste eigenaar van deze unieke motor, het aankoopbewijs,onderhoudsboekje,reservesleutels en alle orginele onderdelen (uitlaat, windscherm etc) zijn aanwezig en worden meegeleverd.

De reden van verkoop is omdat ik er simpelweg te weinig gebruik van maak en het zonde vind om haar zo eenzaam in de schuur te zien staan.
Tevens wil ik een andere hobby weer gaan oppakken dus bij het juiste bod mag deze motor naar een volgende eigenaar.

Motor heeft altijd binnen gestaan en is alleen bij mooi weer bereden.
Tevens bij 1386 km oliefilter en olie vervangen bij de 1000 km beurt, factuur aanwezig.

Lijst van opties;

Evotech plaathouder+verlichting
Heel Guards Carbon
Seat Cowl + 2de zitje
Aero Screen Kit
Chain Guard Carbon
Achterlicht Unit met knippers geintegreerd
Relais
Geannodiseerd rempotje voor en achter
Tankpad Carbon
Hitteschild Carbon en spatbord achter ook Carbon
Arrow uitlaat + Triumph gegraveerde hevels
Quickshifter
LED knipperlichten in de kuip voor (uit Canada geimporteerd, naam vergeten, maar bij de dealer waren ze erg onder de indruk ^_^)

Bij interesse graag mailen of bellen (het liefst buiten kantooruren)
michelbronk@gmail.com
06-14008150

Marktplaatslink;

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-triumph/m817023835-triumph-daytona-675-special-edition.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=l r"> http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-triumph/m817023835-triumph-daytona-675-special-edition.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

[attachment=0:1kzsekv3]$_84.JPG[/attachment:1kzsekv3]

Citeren
Deel: