Hallo allemaal,
Bij deze zet ik mijn honda vfr400r te koop. Ik heb 'm ruim een jaar en gebruik 'm altijd met veel plezier, maar ik merk dat ik te veel hobby's en te weinig tijd heb... Na lang wikken en wegen denk ik dat ik er goed aan doe om mijn motor te verkopen, omdat ik vind dat ik er te weinig mee doe. Ik heb er niet meer dan 1000 km. mee gereden afgelopen jaar en dat is gewoon te weinig!
km stand: ca. 57.000
bouwjaar: '87 (bijna belastingvrij)
Staat: eigenlijk heel goed. Hij start altijd en ziet er voor een motor van 25 jaar nog heel netjes uit! Achterband is heel goed, voorband redelijk. Ketting + tandwielen zijn goed, remblokjes zien er OK uit. olie + filter vorige zomer vervangen, misschien 1000 km mee gereden.
punten van aandacht: de voorband gaat deze zomer nog wel mee, daarna vervangen denk ik. De thermometer v.d. motor moet vervangen worden. (= goedkoop onderdeel)
Vraagprijs is 1000,- euro. Doe een goed bod zou ik zeggen.
[attachment=2:3jl8uio8]DSC03688.jpg[/attachment:3jl8uio8]
[attachment=1:3jl8uio8]DSC03687.jpg[/attachment:3jl8uio8]
[attachment=0:3jl8uio8]DSC03686.jpg[/attachment:3jl8uio8]
Alles na 1986 gaat niet meer belastingvrij worden.
Jawel hoor, maar er komt een overgangsregeling: het duurt nu een jaartje langer voor mijn motor... (dat is maar 70,- euro gelukkig) Mijn vader keek inderdaad vreemd op toen hij weer een blauwe enveloppe kreeg met wegenbelasting voor zijn BMW k100rt uit '87. Toen heeft hij het even uitgezocht en het bleek dat voor motoren uit '87 een overgangsregeling is getroffen. (volgens mij krijgen motoren van '87 - '91/'92 hier mee te maken)
Kijk, dat is dan weer intteresant om te weten, scheelt op jaarbasis toch maar weer 70,00 euries.