TE KOOP!!! HONDA VF...

Meldingen
Alles wissen

TE KOOP!!! HONDA VFR750. Prijs aangepast

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
45 Bekeken
(@dr-tinus-tussengas)
Active Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Topic starter  

[/list]Hele mooie VFR 750F. RC 36!!! (foto toont verkleuring door de zon en door de parelmoer lak)
Bouwjaar 1994
Km. stand 73500
Oude prijs 2750
Nieuwe prijs 2500

Na 10 jaar bijzonder veel rijplezier heb ik besloten mijn VFR te koop aan te bieden. Het wordt tijd voor de opvolger. Deze uitermate prettige sport-tourmotor is voor zowel sportief gebruik als tourfiets uitermate geschikt.

De VFR heb ik een aantal extra's gegeven waaronder:

- Scorpion Highmount. Deze einddemper zorgt voor een fantastisch laag roffelend geluid. Originele demper krijg je uiteraard erbij.

- Hyperpro Progressieve Verenset voor en achter. Gemonteerd november 2010. Kosten +- 350 euro
De VFR 750 staat erom bekend slappe vering te hebben. De 'progressieve' veren zorgen voor een betere wegligging, slijtage-reductie van de banden, en betere grip op de weg.

- Origineel overgespoten in 2009. Na lichte glijschade besloten om de motor professioneel over te laten spuiten. De krassen op de rechter achterkuip van de vorige eigenaar waren toch al een doorn in het oog, vandaar de buidel getrokken en de motor compleet laten overspuiten. Kosten +- 1100 euro. Inclusief originele bestickering.

- Bagage rekken zijkant en achterkant. Deze zijn geschikt om reistassen op te monteren. Tevens kun je een topkoffer kwijt op het acherrek, of een kleine rugzak monteren met behulp van een spin.

- Smoke gespoten knippers voor en achter. Smoke gespoten achterlicht unit. Originele knippers en achterlicht krijg je er los bij. Dubbele set dus!
Door de smoke gespoten achterunit krijg je een mooi strak effect. Zo zie je het verschil niet meer tussen oranje en rood, maar is het een geheel. LET OP! De verlichtingsopbrengst is nog steeds hetzelfde!

- Metallic Rimstriping. De velgen zijn met een dunne rimstriping geaccentueerd.

Banden zijn van Pirelli. Type Angel ST. Voorband zgan. Achterband 80%.
Ketting en tandwielen zijn ook nog prima. Remblokken prima. Klaar voor het seizoen.

Bel gerust voor aanvullende informatie. 06-25522626

Vriendelijke groet,
Vince van Miltenburg

Citeren
(@vicking)
Prominent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden

Bouwjaar?
Kilometerstand?
richtprijs?

BeantwoordenCiteren
(@dr-tinus-tussengas)
Active Member
Topic starter  

Beste Vicking,

Heb de ontbrekende informatie toegevoegd.

BeantwoordenCiteren
(@vicking)
Prominent Member

Willen de aspirant kopers toch weten.

Mooie fiets trouwens, mijn buurman had er ééntje met 12000km op de teller, liep nog steeds als een nieuwe, super goede blokken.

Succes met de verkoop.

BeantwoordenCiteren
(@dr-tinus-tussengas)
Active Member
Topic starter  

Dank je wel. Ik hoop dat er een liefhebber tussen de lezers zit. Ik wil overstappen naar een 800 VTEC, mede omdat die motorblokken inderdaad zo perfect lopen! V4 van Honda vind ik echt de top!

BeantwoordenCiteren
(@kawasjakie)
Noble Member

1200 V4 dan maar?
Mr. Green

succes met de verkoop!

BeantwoordenCiteren
(@vicking)
Prominent Member

Laat die Vtec maar staan, zit een nokkenas in die van tam naar heet verschuift, en dit gaat niet altijd helemaal soepel.
Eerst proefrijden dan pas kopen.

BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member

@vicking wrote:

Willen de aspirant kopers toch weten.

Mooie fiets trouwens, mijn buurman had er ééntje met 12000km op de teller, liep nog steeds als een nieuwe, super goede blokken.

Succes met de verkoop.

12000 km. is toch ook nog maar als nieuw?
Mr. Green

BeantwoordenCiteren
(@vicking)
Prominent Member

Moet je met een BMW proberen, ben je al 5 versnellingsbakken tig zuigerveren en een triljoen liter olie verder.....

BeantwoordenCiteren
Deel: