Ik verkoop mijn CBR 1000F uit 1996 omdat ik er niet meer aan toe kom te rijden (helaas).
Is het niets voor jou, deel dan aub de link naar autoscout. Als jij de laatste link naar de koper bent krijg je van mij 10% van de uiteindelijke opbrengst.
Ben een beetje uit de scene dus de vraagprijs is n gokje. Je mag me bellen of mailen om te onderhandelen. 06-83638956 of lucbeerens@live.nl
Kijk voor foto's aub op: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=275234373
Mooi kleurstelling in zwart, wit en rood. Ziet er netjes uit. Enige minpuntjes zijn het ruitje waar een paar vlekken in zitten en wat steenslag linksonder op de kuip (zie foto's)
Lage kilometerstand. Heb de motor een aantal jaar voor woon/werk gebruikt maar de laatste paar jaar komt hij amper buiten.
Motor is altijd netjes onderhouden (meestal bij Goedhart in Bodegraven waar ik hem in 2006 gekocht heb). Gisteren een nieuwe accu geplaatst. De banden zijn goed, nog geen 1000km op deze michelins gereden. Ketting en tandwielen zijn redelijk. Achter zullen remblokken binnen 2000km vervangen moeten worden. Motorisch geen problemen, start prima en loopt netjes.
Gaat weg inclusief in 2006 nieuw gemonteerd givi kofferrek, incl 3 givi koffers. Koffers zijn van een ouder model maar zijn nog goed. Twee zijkoffers en een 45liter (passen twee helmen in) topkoffer met rugsteun. En voor als je door een file rijd handig knipper installatie waarbij alle 4 richtaanwijzers knipperen. Ook een magnetische tanktas, een werkplaatshandboek en heavy duty kettingslot en een winter kwaliteit cover. Hoewel de motor bij mij altijd binnen heeft gestaan toch handig om krasjes te voorkomen.