Beste motorvrienden,
Omdat ik graag Supermotard wil gaan rijden, bied ik hierbij mijn prachtige Suzuki GSXR 750 aan.
Vorig jaar is mijn Suzuki flink onder handen genomen en professioneel in de Rizla kleur gespoten, waarbij het doel was om het origineel van Chris Vermeulen zoveel mogelijk te benaderen. Van vrijwel elke (voornamelijk gele) stickerset heb ik een duplicaat en deze maakt uiteraard ook deel uit van de overname.
Deze Rizla Replica is voorzien van een Superpole einddemper, welke door Superpole BV in Kaatsheuvel middels een RVS tussenbuis speciaal op maat gemaakt is. Dit alles zorgt voor een fantastisch geluid!! Vooral bij stationair toerental is een zware en diepe brom te horen.
Zelf ben ik altijd erg zuinig geweest met mijn Gixxer (winterstalling in de woonkamer en zomerstalling in de garagebox) en omdat ik het Supersport virus na 9 jaar en diverse motoren heb verruild voor het Supermotard - en offroad rijden, mag deze machine van eigenaar wisselen.
Graag ontvang ik dan ook biedingen van mensen welke serieus geïnteresseerd zijn.
Extra foto's kunnen uiteraard op verzoek aangeleverd worden.
Specs zijn als volgt:
Frame en achterbrug in diverse lagen matzwart gespoten
Brandstoftank en bodywork Rizla blauw (2 keer grondlaag, 2 keer blauw & 2 keer blanke lak in spuitcabine gespoten)
Incl. blauwe striping voor de velgrand (Nooit gebruikt, zit nog in de verpakking)
Verstelbare koppeling - en remhendel (Merk: Synto)
Remblokken voor - en achter nog ruim voldoende
Voorband voldoende
Achterband is aan vervanging toe
LED koplampverlichting in RAM Air verwerkt
Incl. duo-seat voor passagier
Incl. werkplaatshandboek
Voor - en achterveri ng door HK Suspension afgesteld
Klein onderhoud doe ik allemaal zelf
Groot onderhoud is altijd gedaan bij Bakker Motorservice te Zwaanshoek
Kmstand: 50.000
140 PK
Vraagprijs: E 3750
Bouwjaar: 2002
De motor is technisch en optisch 100%, alleen de achterband is aan vervanging toe.
I.v.m. een gewijzigde stallingsregeling, heb ik binnenkort niet meer de mogelijkheid om een racer binnen te zetten. Vandaar deze zeer scherpe prijs.
Voor correspondentie wil ik jullie vragen om te mailen, of anders bellen na 18.00u.
Met vriendelijke groet,
Dennis