Te Koop: Ducati 748...

Meldingen
Alles wissen

Te Koop: Ducati 748R bj.2001

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
48 Bekeken
(@dmook)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Topic starter  

Ducati 748 R bj. 2001, de motor is voorzien van een Termignoni uitlaatsysteem en diverse accesoires zoals: Barnett koppeling met een Ducati Performance drukplaat incl. een unieke koppelingsdeksel, Valtermoto rem/schakelset, LED achterverlichting, Ducati Performance luchtinlaten, Carbon achterspatbord, Carbon kettingcover en de zijkapjes zijn van Carbon.

De Marchesini Magnesium velgen zijn professioneel gepoedercoat evenals het frame, dat maakt deze 748 R nog unieker.

De motor heeft eind Juni 2011 nog een kleine onderhoudsbeurt gehad, daarbij zijn ook de distributieriemen vervangen, ketting gespannen en er is ook een nieuwe voorband opgezet.

ik verkoop deze motor omdat ik een ducati Monster 1100 evo heb aangeschaft

Vraagprijs €6600,-

[attachment=1:3dgcexnm]myphoto.jpg[/attachment:3dgcexnm]
[attachment=2:3dgcexnm]myphoto (1).jpg[/attachment:3dgcexnm]

Citeren
(@vicking)
Prominent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden

Echt waar hoor vind hem prachtig, maar omdat het ene plastic met het andere is vervangen en het frame rood is heb je unieke motorfiets?

Enuuuuh, heb er niet echt verstand van, maar een motorfiets van 11 jaar oud die 6600,00 euro moet kosten?!

BeantwoordenCiteren
(@epv52racing)
Estimable Member

@vicking wrote:

Echt waar hoor vind hem prachtig, maar omdat het ene plastic met het andere is vervangen en het frame rood is heb je unieke motorfiets?

Enuuuuh, heb er niet echt verstand van, maar een motorfiets van 11 jaar oud die 6600,00 euro moet kosten?!

Ducati is inderdaad erg duur. Het ligt er ook net aan wat voor een versie je hebt. Bijvoorbeeld een R, Monoposto, Biposto, SP, S etc. Maar de meesten liggen inderdaad rond deze prijs. Zag laatst zelfs nog een 748 uit 1995 voor rond de 5500....

Zie onderstaande link. Een Ducati 748 uit 1995 met 51000 km voor bijna 6000 euro..... Ik heb het er niet voor over. Koop er wel wat anders voor. EEn Suzuki TL1000R ofzo 😉

http://www.motoroccasion.nl/motoren/733032/ducati-748-sp.html

BeantwoordenCiteren
(@epv52racing)
Estimable Member

@DMook wrote:

Ducati 748 R bj. 2001, de motor is voorzien van een Termignoni uitlaatsysteem en diverse accesoires zoals: Barnett koppeling met een Ducati Performance drukplaat incl. een unieke koppelingsdeksel, Valtermoto rem/schakelset, LED achterverlichting, Ducati Performance luchtinlaten, Carbon achterspatbord, Carbon kettingcover en de zijkapjes zijn van Carbon.

De Marchesini Magnesium velgen zijn professioneel gepoedercoat evenals het frame, dat maakt deze 748 R nog unieker.

De motor heeft eind Juni 2011 nog een kleine onderhoudsbeurt gehad, daarbij zijn ook de distributieriemen vervangen, ketting gespannen en er is ook een nieuwe voorband opgezet.

ik verkoop deze motor omdat ik een ducati Monster 1100 evo heb aangeschaft

Vraagprijs €6600,-

[attachment=1:2z1n9rp6]myphoto.jpg[/attachment:2z1n9rp6]
[attachment=2:2z1n9rp6]myphoto (1).jpg[/attachment:2z1n9rp6]

Mooie motor hoor! Ziet er heel gaaf uit. Maar een Mobster 1100 EVo? Liever geen 848?

BeantwoordenCiteren
(@dmook)
New Member
Topic starter  

@epv52racing nee vindt de 848 ook een hele mooie motor maar heb juist een monster gekocht omdat ik geen interesse meer heb in racers

BeantwoordenCiteren
(@epv52racing)
Estimable Member

@DMook wrote:

@epv52racing nee vindt de 848 ook een hele mooie motor maar heb juist een monster gekocht omdat ik geen interesse meer heb in racers

Monster 1100 EVO ook erg mooie motor hoor. Heeft ook nog lekker veel power!

BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member

@DMook wrote:

Een serieuse vraag DMook.
Waarom heb je geen interesse meer in racers?
Mr. Green

BeantwoordenCiteren
(@vicking)
Prominent Member

Zeg nou zelf, wat heb je nu aan een racer op de openbare weg?

BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member

Nou ja, racen natuurlijk LoL LoL LoL Mr. Green

BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member

Sommigen noemen het racers, anderen supersport.
Je kunt er ook op de openbare weg prima mee uit de voeten.
Niks mis mee, je hoeft er niet mee te racen.
Mr. Green

BeantwoordenCiteren
(@vicking)
Prominent Member

Tuurlijk, lekker 60km rijden op zo'n ding en na een kwartier je polsen diker dan je kuiten hebben LoL

BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member

@vicking wrote:

Tuurlijk, lekker 60km rijden op zo'n ding en na een kwartier je polsen diker dan je kuiten hebben LoL

Als je niet harder dan 60 durft, kun je beter een bromscooter aanschaffen.
Of een snorfiets.
Mr. Green

BeantwoordenCiteren
(@oemoemenoe)
Noble Member

@GreenBird wrote:

@vicking wrote:

Als je niet harder dan 60 durft, kun je beter een bromscooter aanschaffen.
Of een snorfiets.
Mr. Green

nee joh , een BMW uit vervlogen tijden Roll

BeantwoordenCiteren
Deel: