Wegens gezondheidsredenen moet ik nu mijn verstand toch laten spreken en mijn verlaagde Suzuki SV650S verkopen. Deze metallic grijsblauw bike is van augustus 2007 en heeft 38818 op de klok staan. Uitermate geschikt voor startende rijders en de wat kleinere personen, tenslotten ben ik zelf maar 1.62 mtr. De laatste 2 jaar heb ik er erg weinig op kunnen rijden en staat de bike in de garage. Bij de bike wordt de druppellader meegeleverd en ook een kettingsmeersysteem. Door het stilstaan moeten wel de bandjes weer even op spanning worden gezet en de accu vervangen worden. Dat laatste neem ik voor mijn rekening. Ook de ketting moet nodig gesmeerd worden maar verder is deze bike in een prima staat.
De motor staat op Duits kenteken maar invoeren naar Nederland is gemakkelijk. Ik moet hem zelf afmelden uiteraard. Dit is het te volgen stappenplan:
•U zorgt dat u het oorspronkelijke kentekenbewijs en een legitimatiebewijs bij u heeft.
•Afhankelijk van de herkomst, wordt de motor onderzocht naar gegevens die nodig zijn om de motor in Nederland te kunnen registreren.
•Na het RDW onderzoek, kunt u gelijk naar de fiscale dienst of douane die in het RDW keuringsstation gevestigd is
•Voor een motor die niet uit een EU land komt, moet u eerst een afspraak maken bij een RDW keuringsstation.
•Voor motoren die wel uit een EU land komen, kunt u op werkdagen tussen 8 en 12 uur zonder afspraak bij de RDW terecht.
•Wanneer alle formaliteiten bij het RDW positief verlopen zijn en de motor wordt toegelaten op Nederlands kenteken, dan wordt het Nederlandse kentekenbewijs naar u opgestuurd.
•U moet nu alleen nog een kentekenplaat laten maken en zorgen dat er een verzekering voor de motor wordt afgesloten en motor belasting wordt betaald.
De motor komt oorspronkelijk uit Nederland dus toelating op nederlands kenteken is geen probleem.
Als je belangstelling hebt, fotos wil ontvangen en de prijs neem dan contact met me op.
Ik sta open voor een redelijk bod
Ik ben bereikbaar op 06-46410044 of bettieboop1958@msn.com