Suzuki SV650S uit 2...

Meldingen
Alles wissen

Suzuki SV650S uit 2001 met handvatverwarming!

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
58 Bekeken
(@sanne135)
New Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden
Topic starter  

Hallo iedereen,

Hierbij bied ik mijn SV650S uit 2001 aan. Het is een zeer fijne, betrouwbare en soepele motor. Ik ben zelf 1.65 en dit was mijn eerste motor, waar ik ontzettend veel van heb geleerd. Begonnen met 25kW en ondertussen al een poos onbegrensd, in beide gevallen erg soepel en bokt nooit laag in de toeren. De motor is gemakkelijk weer om te zetten naar 25kW.

In april 2013 heeft de motor een grote beurt gehad met onder andere een nieuwe ketting en tandwielen (alle onderhoud door mij gepleegd kan ik bewijzen). De motor heeft ook nieuwe koplampen (fellere), kleine knipperlichten, handvatverwarming (gemakkelijk te besturen vanaf het stuur). In oktober 2012 nieuwe remolie, oliefilter en olie gehad.

Hij is nu ongeveer twee jaar in mijn bezit. Vorige winter heeft 'ie lang stil gedaan (ik ben een mooi-weer-rijder) en toen startte hij in de lente prima, hij liep als een zonnetje. Deze winter uit voorzorg aan de lader gehad, maar ook zonder problemen starten.

Vraagprijs €2600,-. Neem gerust contact met me op als je vragen hebt of als je wilt komen kijken/proberen.

Met vriendelijke groet,
Sanne van Bortel

Citeren
Deel: