Suzuki GSX R 600 zw...

Meldingen
Alles wissen

Suzuki GSX R 600 zwart/grijs srad te koop!

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
36 Bekeken
(@svanleent)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Topic starter  

Bij deze bied ik mijn GSX-R te koop aan voor 2250 euro!

Deze motor heeft een unieke kleurstelling die je maar weinig ziet. Voor foto's kijk even op:

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/481694480-gsxr-600-zwart-grijs-srad-gsx-r600-bj-1998-gsx-r.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Verder is mijn GSX-R uitgerust met:
- een Leovinci carbon uitlaat voor een super race-geluid
- Undertail verlichting
- kleine richtingaanwijzers
- Duo-seat
- Paddockstand

Ik verkoop mijn motor omdat ik zelf een zwaardere motor wil gaan rijden. Ik heb 7 maanden met veel plezier op deze GSX-R gereden, maar ben nu toe aan iets anders.

Mijn motor heeft altijd netjes binnen gestaan in een citybox en de achterband is nog geen 1000 km oud, voorband is nog voor 50 % goed. Verder zijn vorig jaar de ketting en tandwielen vervangen. En op 13 jan. 2011 heeft de SRAD een nieuwe accu gekregen.

De motor heeft LICHTE schade aan de rechterzijkant. Helaas is de motor een keer neergelegd tijdens het uitklappen van de jiffy. Hij is niet hard gevallen, maar wel net genoeg om wat lichte krasschade te veroorzaken, zie foto´s

Daarvoor krijg je een supermooie, technisch 100% in orde, motorfiets waarmee je nog vele zorgeloze km's kunt maken.

Voor info/een afspraak te maken om te komen kijken naar de motor kan je me e/mailen of bellen.

svanleent@hotmail.com/0611568326

Citeren
(@henks)
Noble Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden

maar liefst 7 maand meegereden...
en dan alweer een andere.......
zo gauw alweer flauw van de fiets ?[attachment=0:2nlhi1r8]bmw700.jpg[/attachment:2nlhi1r8]

BeantwoordenCiteren
Deel: