Goedemiddag,
Ik bied hier te koop aan een goed onderhouden en recent opnieuw opgebouwde gs500e. Kmstand 67500km
De motor is 2 jaar geleden bij aanschaf totaal uit elkaar geweest en alles behalve blok en tank is gespoten (Dus ook de velgen!) . Dit is professioneel gebeurd.
Recent onderhoud:
-Wiellagers voor en achter
-Remleidingen vervangen voor stalen leidingen+remvloeistof
-Carburateurs schoongemaakt en waar nodig o-ringen vervangen
-Koppelingsplaten vervangen
-Voorvork keerringen vervangen
-Olie+filter
De motor is voorzien van strakke nette spiegels, compleet rvs uitlaat systeem. (Zelf gemaakt)
Verder is de motor niet verbouwd of bewerkt en is er een 25 kw set (incl testbank uitdraai 24.1kw) aanwezig. Montage hiervan is mogelijk.
Minpunten:
-Klein scheurtje midden op de buddy.
-Lak niet overal netjes en een deuk in de tank ( waar het zadel tegenaan ligt)
Met een nieuw buddy dekje en een andere tank is dit een top motor. Hij rijdt heerlijk en heeft mij nooit laten staan. Hij gebruikt geen olie. En rijdt ongeveer 1:18/19
Banden, ketting en tandwielen zijn in goede staat, achter ligt er een Michelin Pilot Power op, en voor een Heidenau. Beide met voldoende profiel om nog veel plezier met deze motor te maken!
Genoeg gekletst, foto's:
Mvg
Lukas Buis
nul zes twee nul nul nul negen vijf drie vier
675000 km's??
Zo daar kan die zwarte ezel nog wat van leren. En Tom maar denken dat hij een kilometervreter is. Niet dus! 😆
Ptr
Ik zie het probleem niet! Ding loopt loepzuiver
Nee beste Lukas, dat is het probleem niet, maar je gaat mij hier niet wijsmaken dat dát de km-stand is.
Want dan kan ie zó in het Guinessbook of records!!
Staat er geen nulletje teveel bij??
Blijft leuk, die schrijffoutjes. Toch?
Ptr
hoi varo
motor is van 91 , dus das 20 jaar oud 😛
km stand 67.500 : 20 is 3.375 per jaar
das toch niet zo giga 😉
haha jou schrijffout
@Varo-man wrote:
Ptr
ik vind die 'lees'foutjes nog veel leuker
Haha mijn fout! Sorry! haha! Maar ik denk dat zon gs met 2 blok revisies dat makkelijk halen kan eerlijk gezegd! die blokken zijn ijzersterk! Heb eerder al een gsx400e gehad, ook geen problemen!
@KawaSjakie wrote:
@Varo-man wrote:
Ptr
ik vind die 'lees'foutjes nog veel leuker
![]()
Hahahahaaa, nee, nee, was geen leesfoutje.
De topic-opener heeft zijn bericht gewijzigd. Er stond eerst 675000 km's. En niet: 67500 km's.Ptr
Klopt
Iemand interesse? Nieuwe buddy zit er al op!
Ziet er netjes uit Lukas, behoor echter niet tot de doelgroep.
Wens je evenwel veel succes.
Ptr
@Varo-man wrote:
Hahahahaaa, nee, nee, was geen leesfoutje.
De topic-opener heeft zijn bericht gewijzigd. Er stond eerst 675000 km's. En niet: 67500 km's.Ptr[/color]
Dacht ik wel... Maar met een Jap zou het zomaar kunnen