Hierbij bied ik mijn goed onderhouden fijne opstapmotor aan!
Ik bied hem te koop aan omdat ik een zwaardere motor wil gaan rijden. De motor heeft afgelopen najaar een koprevisie gehad en de cilinders zijn ook gehoond. Heb hier geen rekening van omdat ik dit bij een revisie bedrijf heb laten doen waar ik de eigenaar van ken. De reden van de revisie is dat het een 25kw is geweest en daardoor de kleppen verbrand zijn. Deze zijn dan ook vernieuwd.(tot:400€) Ook zijn de carburateurs gesynchroniseerd. De motor start altijd en loopt heerlijk door de toeren heen. Door de sportieve einddemper en compleet rvs uitlaat klinkt de motor sportief. Verder heeft hij elk jaar voor het seizoen verse olie gekregen. Motor staat er voor zijn leeftijd mooi bij omdat deze bij aankoop ( 3 jaar terug) is opgeknapt. Alleen het motorblok, tank en kappen zijn niet gespoten omdat deze nog netjes zijn. Net een beurt gehad. Nieuwe remblokken voor, olie en voorvork olie+keerringen. Motor is alleen toe aan een nieuwe achterband. Kan in overleg gewoon vervangen worden voor een nieuwe natuurlijk (kosten 100€ bijvoorbeeld pirelli sport demon)!
Kmstand is 70.000.
Bouwjaar 1991
Bieden mag, maar houdt het netjes!
Vraagprijs is 999€.
Foto's: