Merk: Suzuki Marauder GZ250
Bouwjaar: 07 - 2000
Conditie: Gebruikt
Soort: Toermotor
Kleur: Rood
Cilinderinhoud: 250cc
Kilometerstand: 14300 km
Onze marauder heeft ons enkele jaren op een prettige en ontspannen manier rijervaring op laten doen. Hij zorgt voor een comfortabele en overzichtelijke zit tijdens het rijden en dat heeft ervoor gezorgd dat we met veel plezier terugkijken naar deze periode. Nu mijn partner een zwaardere motor heeft aangeschaft, blijft de marauder vrij veel stil staan wat zonde is voor zo'n goede motor.
Ben jij ook klaar voor dat heerlijke motorweer en wil jij ook zo snel mogelijk de weg op? Dan is deze marauder wat je zoekt!
14300 km op de teller
Goed onderhouden(heeft pas over een jaar of 3 weer een beurt nodig). Heeft alleen aan handvatten bij 't stuur wat lak dat versleten is door gebruik.
Heerlijke comfortabele zit.
Betrouwbaar; valt onder de lichte categorie maar rijdt als een zware motor(ligt stabiel en laat zich goed sturen).
Afspraken om de motor te bekijken of een stuk te rijden, kunnen altijd gemaakt worden. Je kunt natuurlijk ook mailen als je eerst eens foto's wilt!
Vraagprijs is €1600,- maar wanneer jij lager wilt bieden, kun je me altijd mailen op
of bellen op
06-13912791
Na een beetje uitproberen is het me toch gelukt om uit te vogelen hoe dat met de foto's werkt.
Hoop dat er mensen zijn die deze motor weten te waarderen!