Merk: Kawasaki
Type: Zx9R Ninja
Kleur: Blauw metallic
Bouwjaar: 1998
Cilinderinhoud/pk: 899CC/143PK
kilometerstand: 58000
Goeden dag,
Ik heb na veel denken tussen kawa opknappen of verkopen gekozen om mijn kawasaki zx9r uit 1998 te verkopen omdat ik toe ben aan wat anders. Ik heb de motor zo'n 3 jaar in mijn bezit, het is geen sloper maar een beetje handige handen kan hij wel gebruiken.
[attachment=1:22qusxba]foto 4.JPG[/attachment:22qusxba]
Hij heeft hier en daar wat krassen maar dat maakt hem absoluut niet lelijk. Alleen linkerkant van de kuip zit er een schade maar geen scheuren. De motor is helemaal standaard op de voor knipperlichten na.
[attachment=2:22qusxba]foto 2.JPG[/attachment:22qusxba]
technisch is de motor redelijk in orde enige probleem wat het lekker rijden beinvloed is dat de koppeling doorslipt. Deze is hoogst waarschijnlijk versleten.
Verder zijn de banden goed en ketting tandwielen kunnen ook nog wel een seizoen mee.
[attachment=0:22qusxba]foto 5.JPG[/attachment:22qusxba]
Ik ben eventueel ook in staat om de motor te ruilen voor iets anders maar vanaf 600cc en liefst daarboven. Ik heb wel enige haast met verkopen dus ik verwacht niet de hoofdprijs maar hij gaat ook niet voor een dubbeltje weg.
Ik hoop dat ik u intresse heb gewekt, in dat geval mag u contact met me opnemen via forum of een email naar Brianmaat@hotmail.com.
Met vriendelijke groet, '
Brian van der Maat
Niet de hoofdprijs, maar zeg nou gewoon wat hij moet kosten? 500,00, 600,750????
Ik zat met een bedrag van 2000 in me hoofd als koppeling goed zou zijn. Ik heb geen idee wat de kosten zijn om de koppeling te repareren.
Daar koop je een goed nette voor.
Koppeling ongeveer 200,00 euro aan onderdelen. Ketting tandwielen ongeveer 175,00 euro aan onderdelen. Komt er nog een beurt bij, volgens mij een grote want zelf geef je geen informatie over onderhoud.
Olie moet je jaarlijks vervangen en remvloeistof ook. Wanneer is dit voor het laatst gebeurd?
Jah Okee maar dat staat er toch ook met andere woorden. Als hij goed zou zijn zou ik 2000 euro ervoor willen. Reparatie kosten zijn dus 200 euro voor de koppeling en ketting tandwielen kunnen nog even mee. Schade van de kuip is niet zo spannen voor 150 tot 200 euro staat de kuip weer nieuw in ze lak dus ik zeg 1600 euro en dan is hij weg. Lijkt mij een redelijke prijs aangezien ik ruim het dubbele heb betaald. Wel redelijk blijven anders ken ik hem net zo goed in onderdelen verkopen.
't is natuurlijk wel een ZX9, heerlijk scheurmonster!
Beurtje en remvloeistof is voor de meeste wel zelf te doen, scheelt een boel arbeidsloon.
Succes met de verkoop
@KawaSjakie wrote:
't is natuurlijk wel een ZX9, heerlijk scheurmonster!
Beurtje en remvloeistof is voor de meeste wel zelf te doen, scheelt een boel arbeidsloon.Succes met de verkoop
inderdaad een heerlijke fiets.
Ja sorry hoor, wil niet zeiken, maar een zin als, de ketting en tandwielen kunnen nog een seizoen mee, lees ik als de set is versleten. Een seizoen is voor de ene 1500 km en voor de ander 15000km. Wanneer heeft hij voor het laatst een beurt gehad, dus kleppen stellen, olie en filters, remvloeistof en blokken enz enz.
Wilmecht niet zeuren, maar een motor met geen onderhoudsgeschiedenis moet je een hele grote beurt geven. Je praat over een machine met ruim 140 pk, en daar mag je opmonderhoud nooit opmbezuinigen.
ja, natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in Vicking.
Maar een beetje wervende advertentietekst hoeft niet verkeerd te zijn. 't Is inderdaad geen motor om een heel seizoen mee te knallen, er zal werk aan zijn...
@KawaSjakie wrote:
't is natuurlijk wel een ZX9, heerlijk scheurmonster!
Beurtje en remvloeistof is voor de meeste wel zelf te doen, scheelt een boel arbeidsloon.Succes met de verkoop
Zo'n scheurmonster heb ik ook gehad, een groene, bj 2000.
Een super motor.