Honda VF 400F incl ...

Meldingen
Alles wissen

Honda VF 400F incl onderdelenmotor voor 400 euro

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
25 Bekeken
 Rudy
(@rudy)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Topic starter  

Volgens een bevriend forumlid is er op dit forum vast een liefhebber te vinden voor mijn Honda VF 400F die al enkele jaren in mijn schuur wacht tot ik de stap neem om deze te verkopen...

In het kort een paar kenmerken:
- Kenteken uit 1986 (belastingvrij)
- De motor heb ik enkele jaren terug opgeknapt door van twee VF400 F motoren de beste onderdelen te gebruiken
- Op maat gemaakt RVS uitlaat systeem met carbon pijp. Het originele uitlaatsysteem is vaak een aandachtspunt (roest)
- Blok heeft ongeveer 50.000 km gereden en loopt goed (prima koude start)
- Oorspronkelijke kogellager aan balhoofd is vervangen door konische lager
- Banden zijn van bridgestone en zijn op zich nog goed qua profiel, maar het kan geen kwaad om deze te vervangen aangezien ze al een paar jaar oud zijn.
- Er is een tijd terug nieuwe olie in gegaan met nauwelijks km gereden en ik doe er tevens 3 liter Castrol GPS olie bij (a 40 euro).
- Gratis compleet onderhoud/reparatie boek
- En als bonus een (bijna) complete onderdelen motor inclusief kenteken uit 1983.

Ik heb zelf jaren met veel plezier deze motor gereden en onderhouden. Met name werd de motor gebruikt voor motorvakanties, waarbij hij me zonder problemen heeft gebracht naar mooie wegen in o.a. Italie, Frankrijk en Schotland (vandaar het kofferrek op de foto, dat uiteraard verwijderd kan worden). Echter, voor mij geldt het welbekende verhaal van de tijd die ik nu vooral besteed aan mijn gezin en eigenlijk al jaren niet meer aan motorrijden.

Let op: De motor staat al enkele jaren in de schuur (heeft bijna altijd binnen gestaan) en is op dit moment niet rijklaar. In deze staat wordt deze ook verkocht, vandaar de meeneem prijs. Ik verwacht niet dat het rijklaar maken veel problemen zal opleveren, maar hiervoor mis ik de motivatie en de tijd. Met een nieuwe accu, remblokjes en het ontluchten van de remmen en de hydraulische koppeling kom je al een aardig eind.

Vraagprijs 400 euro incl onderdelen motor (op andere locatie op te halen)

Meest recente foto die ik heb is toegevoegd.

PS Sorry dat ik niet eerder lid ben geworden van dit forum toen ik nog actief motor reed!

Citeren
Deel: